|
Auteur: |
|
|
Tram Fest! met o.a. Antubis, Indefinite, El Rayo, De Helden, A new Hope, Joost Valk, Green Lizard , dj's Fux & Fur en vele kraampjes, eetstandjes en workshops zoals Streetdance! Aanvang 13.00 uur (tot 02.00 uur) tickets 7,50 euro, voorverkoop bij de Music Store 5 euro Voor alle leeftijden Jongerencentrum Tramontano. Gooierserf 124 1276 KV Huizen www.tramontano.nl [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 15-05-2007 7:44] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
nieuwe acts bekend er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dan heb ik een verjaardag. Fuck the world and fuck you |
|
2 juni weer in utreg dan? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik dacht al wie is der nu zo druk bezig met de promotie van de tram op ZM. Ben in ieder geval van plan om aanwezig te zijn. |
|
quote:er is altijd wel één gek quote:wordt mooi feesje! [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 01-05-2007 15:16] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*schop* 1e post ge-update er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
nogmaals er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*schop kick* er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Index / Concerten |