|
Auteur: |
|
|
Fris geboekt in de Effenaar, Eindhoven... QUEENSRYCHE 15 aug. 2007. Zal ongetwijfeld een lekker showtje worden! http://www.effenaar.nl/newsitem.php?n_id=200 Only Deaf Is Real! |
|
Aha, dan ben ik net terug van vakantie |
|
Hoop nog steeds dat ze op waldrock komen! see you at occultfest! |
|
quote: 39 euri in de vvk... Maar goed, dan komen er wel nog servicekosten bij. Aan de andere kant, als je je kaartje bij de FNR koopt, zijn de servicekosten laag. Alleen gunstig voor mensen die in ehvn wonen of de meest criminele stad van NL regelmatig bezoeken dus! Only Deaf Is Real! |
|
Zo, dat was weer eens een beest van een optreden gisteren in Amsterdam. Een nagenoeg uitverkocht Paradiso had duidelijk zin in een feestje en de band ook. Openingssalvo: The Whisper Damaged Breaking The Silence I'm American daarna wat mindere/rustigere tracks: 'Till there was you, When the rain comes, Right sight OMM en daarna weer knallen: Walk in the shadows, Empire(!!!), Eyes of a stranger, The hands, Take Hold Of the flame, The lady wore black, another rainy night (without you) en Jet City Woman Heerlijke 1,5 uur....en gelukkig GEEN silent lucidity! Veel plezier wie er vanavond gaat 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Vakantie is helaas wat duurder uitgevallen dan gehoopt anders was ik denk ik wel komen kijken. Ach ja, dan maar naar de afterparty in de Rambler |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Inderdaad, wat veel rustige mindere nummers, verder was het muzikaal wel in orde. Viel me op dat de bassist het regelmatig druk had met dingen achter het podium. |
Index / Concerten |