|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
kan, mij ier iemand zeggen of Even Vast een goei groep is en welk genre ze spelen. :p |
|
quote:Leuke italiaanse lichte/melodieuze doom band. Beetje te vergelijken met Lacuna Coil, maar dan een tikkie meer metal. |
|
Accept, die vond ik in 1990 al oudbollig.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ok danku en maze of torment ? Mortem? en vui drakh? klinkt allemaal erg kult :p |
|
nogal dringend... :p |
|
Kenk nie, zal aan de nama te zine wel blek of oude bagger zijn |
|
quote: Maze of torment is black/thrash en zit in hetzelfde straatje als Desaster. Ik heb ooit eens 1 MP3 van gehoord en die klonk best lekker. Mortem is old school death metal. Smerig, duister, rauw en lomp. Maar als je van blastbeats en tempowisselingen houdt dan kun je dit beter laten liggen. vui drakh zegt me niks. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Kijk eens op The Metal Archives: http://www.metal-archives.com Daar staan zelfs de meest onbekende bands op. By the way: * Er zijn meer bands die Mortem heten (op The Metal Archives staan er 3 verschillende). * Bedoel je niet Viu Drakh in plaats van Vui Drakh? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
danku incriminated , zegt dat iets? en Necronomicon Beast :p |
|
Je kunt natuurlijk ook een beetje moeite doen en op google kijken. Of is dat een iets te radicaal concept? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Da's die uit Peru toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja sorry, kzit op koopsites en kan niet direct rondkijken om degelijke reviews te vinden. ik reken op jullie deskundig advies :p |
|
Yup. De review van hun laatste album staat net op Vampire magazine. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Je hebt er nog geen een opgenoemd die niet op The Metal Archives staat, dus als ik jou was zou ik daar even gaan kijken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
das waar es kijken é der staan wel geen adviesprijzen bij... maja.. :p |
|
quote: Wellicht doelt hij op de goortvader van de mettuyl. Robert Johnson. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: is dat die zwarte bluesmuzikant die ook nog eens dood ging(voortijdig) en waarvan het gerucht ging dat hij zo goed was omdat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht? ik ben wel benieuwd naar werk van die man. oude opzwepende negerblues regeert(in tegenstelling tot die slappe R & B van tegenwoordig) |
|
quote: Hedendaagse R&B heeft niks met blues te maken, het is meer een label. Echte blues en echte R&B (Motown en zo) heerscht. Maar RJ is inderdaad degene die jij beschreef. Ik heb al zijn verzamelde werken op een plaat Robert Johnson: King of the Delta Blues Singers. Het is zeer mooi uitgegeven inclusief biografie en enkele zeldzame foto's. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:desalniettemin zuigt het intens. quote: die ga ik eens uitsjekken. |
|
Nou,ik vind Iron Maiden geen donder aan, maar oubollig zou ik het niet willen noemen, Little Richie gaat mij te ver... |
|
waaw, jij hebt een coolere nick als mij weet iemand hoe dat jazz nummer heet met de tekst "americano, americano, ..." met een italiaans accen was ook in de film the talented mister Ripley :p |
|
quote: De B in hedendaagse R&B staat ook niet voor "blues", maar voor "bass", dus is het niet zo gek dat het niks met elkaar te maken heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bolt thrower is wel vet Ik lusiter best wel veel "oudere muziek" meer jaren '80 enzo: bolt thrower, metallica (t/m AJFA), sepultura (arise, btr), Kreator, obituary, slayer meeste is voor mijn geboorte nog (poepoe, oud hoor) |
|
quote: Ik gok een van deze: http://us.imdb.com/title/tt0134119/soundtrack Zenial |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |