![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Voor de metalfanaten in het zuiden des lands ![]() Mensen die alvast een voorproefje willen, ga jullie gang: Arkngthand - Shadow of the Beast Winter is coming... ![]() |
|
godsamme hoe spreek je dat dan weer uit?? Je moeder. ![]() |
|
precies zoals je het schrijft... ![]() Winter is coming... ![]() |
|
en wie verzint zo'n naam? ![]() ![]() |
|
Arkentand. Komt uit Morrowind, en het Google't ENORM kut. ![]() Zijn wél relaxte lui, met toffe muziek. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Daar moet op gedronken worden... ![]() Misschien dat ik ook kom ![]() ![]() |
|
Dat is je geraaje ook dan... damn, al een lamme arm van het flyers snijden mergood, waal zin drin ![]() Winter is coming... ![]() |
|
mesbrach? des omme hook manne ![]() hehe misschien... keuzes he... Heuyke had ook al wat in de eak staan die dag, maar ik weet nog niet wat. we zien wel. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
euy, waal gooie signature ![]() rum, doa geit et um Winter is coming... ![]() |
|
Goed opgelet Lainedil Arkngthand is de naam van een gewelf dat ooit bewoond werd door dwergen, en dat komt inderdaad uit Morrowind ![]() Het lijkt een beetje op maiden met hier en daar wat folky invloeden. Winter is coming... ![]() |
|
Ollé, het feest is bijna zover... nog mensen die ff komen loeren? Winter is coming... ![]() |
|
quote: Morrowind ligt hier al meer dan 3 jaar nog in het plastic. Het was één van jouw mannen die het me verteld heeft. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Is de lage opkomst in de Azijn dan soms aan ons te danken? iets van 130 entree's geloof ik ![]() Goede bands, ontzettend goed geluid, en nog betere sfeer, een zeer geslaagde avond al zeg ik het zelf ![]() Winter is coming... ![]() |
|
ik was er niet, toch maar weer naar Stormrider gegaan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |