|
Auteur: |
|
|
Voor de metalfanaten in het zuiden des lands Mensen die alvast een voorproefje willen, ga jullie gang: Arkngthand - Shadow of the Beast Winter is coming... |
|
godsamme hoe spreek je dat dan weer uit?? Je moeder. |
|
precies zoals je het schrijft... Winter is coming... |
|
en wie verzint zo'n naam? |
|
Arkentand. Komt uit Morrowind, en het Google't ENORM kut. Zijn wél relaxte lui, met toffe muziek. Bruce Banner |
|
Daar moet op gedronken worden... Misschien dat ik ook kom |
|
Dat is je geraaje ook dan... damn, al een lamme arm van het flyers snijden mergood, waal zin drin Winter is coming... |
|
mesbrach? des omme hook manne hehe misschien... keuzes he... Heuyke had ook al wat in de eak staan die dag, maar ik weet nog niet wat. we zien wel. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
euy, waal gooie signature rum, doa geit et um Winter is coming... |
|
Goed opgelet Lainedil Arkngthand is de naam van een gewelf dat ooit bewoond werd door dwergen, en dat komt inderdaad uit Morrowind Het lijkt een beetje op maiden met hier en daar wat folky invloeden. Winter is coming... |
|
Ollé, het feest is bijna zover... nog mensen die ff komen loeren? Winter is coming... |
|
quote: Morrowind ligt hier al meer dan 3 jaar nog in het plastic. Het was één van jouw mannen die het me verteld heeft. Bruce Banner |
|
Is de lage opkomst in de Azijn dan soms aan ons te danken? iets van 130 entree's geloof ik Goede bands, ontzettend goed geluid, en nog betere sfeer, een zeer geslaagde avond al zeg ik het zelf Winter is coming... |
|
ik was er niet, toch maar weer naar Stormrider gegaan |
Index / Concerten |