|
Auteur: |
|
|
Baptism is a black metal band from Finland. The band was formed in 1998 by vocalist/guitarist Lord Sargofagian and drummer Demonium. Satanic Rituals (demo) - 1998 Sons of Ruin & Terror (demo) - 2000 The Beherial Midnight - 2002 Wisdom & Hate (EP) - 2004 Black Ceremony (EP) - 2004 Morbid wings of Sathanas - 2005 http://www.baptism.cjb.net/ op Northern Heritage signature |
|
Redelijk saai. Ik heb die Black Ceremony picture EP nog te koop. |
|
Hebben een split met Uncreation's Dawn en de het enige bandlid dat Baptism tegenwoordig nog rijk is zat daar ook in. Ik heb zelf wel een CD van Uncreation's Dawn. Erg saaie p30p. Maar deze knakker heeft ook in wel toffe bands gespeeld (Horna, Satanic Warmaster) dus zoveel zegt dat nou ook weer niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nuclearwarfare, die 7" nog te koop? Zo ja, kan je me emailen op herjann@gmx.net ? |
|
Gloria Tibi Satana is uit. Verzameling EP-nummers en dergelijke. Bijna alleen maar krakers. Veel beter dan de gewone albums. |
|
Na Behexen de beste uit die stal. Klinkt verbazend poppy. En nu gaan we vegen |
|
From the devil's chalice en de split met ST van Behexen zijn hors de categorie, vergis je niet. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik verkies Behexens eerste twee full-lengths zonder meer boven "From the Devil's Chalice", maar hoor nog liever de twee eerder genoemde platen van Baptism. De split met Satanic Warmaster is sterk inderdaad, maar ook deze wordt wat mij betreft overtroffen, door de "Horna / Behexen" split. Dat zijn misschien wel de beste nummers van Behexen. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 08-04-2015 18:36] |
|
Nee, da's nie waar. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik heb het eens bekeken en Behexen + Horna hebben twee splits. Mouth Of Leviathan is alvast het beste Behexen numero ooit. En nu gaan we vegen |
|
quote: Onzin. |
|
quote: quote: Goed bezig! |
|
Ja 't is al goed hein. Ben eigentlijk niet zo zwaar aan die Finse tak/scéne. Goed voor kort entertainment. Let The Devil In van Sargeist is ook zo'n poppy meespringer met goose bumps. Maar geen van die vier is kvlt. Ok? En nu gaan we vegen |
|
quote: Willen we dat afspreken? Ok? En nu gaan we vegen |
|
Ok. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik weet niet eens zeker of je het over 4 bands of 4 albums hebt, maar, allemaal goed joh. |
|
Sargeist, Horna, Behexen en Baptism. Is toch zowat dezelfde kliek. En nu gaan we vegen |
|
Info? |
|
quote: Parate kennis. En nu gaan we vegen |
|
Er is wel sprake van enige overlapping, ja. |
|
quote:Er is net een compilatie uitgebracht met daarop een aantal ep's en nummers van compilaties en splits ook. O, stond hierboven ook al. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-04-2015 12:52] |
|
Slecht nieuws: heeft bij Season of Mist getekend. |
|
Er staan weer enkele uitstekende nummers op de nieuwe Baptism, alhoewel sommigen het wellicht als een uitverkoopalbum zullen beschouwen. Oordeel zelf: https://www.youtube.com/watch?v=YGf1AQMvdP8 |
|
nja, niet superfan van. vorige lag me beter signature |
Index / Heavy Metal |