|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers, HitS is altijd gezellig. Voor mij persoonlijk het beste festival ooit in een prachtig mooie stad. Een volgende keer dus zeker combineren met je vakantie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wil wel kan niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:damn. zou zelfs bereid zijn om voor het eerst te gaan vliegen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou, nou, nou, beste festival ooit.. Het is leuk. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Vliegen is leuk. Als ik kon dan had ik het zeker gedaan. kan me dan niets schelen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ben er zo vaak geweest en ja, het is voor mij het beste festival. Alles is altijd perfect geregeld, de line-up is altijd zeer interessant, de locaties zijn goed en de sfeer is altijd erg goed. wat wil een mens nog meer? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De pre-party van HitS 2007: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hey Lies, wel een idee om daarheen te gaan. De line-up dit jaar is werkelijk fantastisch, jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn. Ben benieuwd naar de editie 2008, daar kunnen we wel heen. Ik reis alleen niet met je mee (mss wel mee terug). Ik krijg namelijk zomaar een visioen van een robuuste fiets, een klein blond mannetje en een Noors fjordenlandschap . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik was ff in de waan dat je nu wel mee wilde quote: ahhaha.. je bent gewoon bang dat ik je arm verrot knijp hihihi. oh ja dat fietsplan van je. 'k zal het knap van je vinden als je volgend jaar al zo ver bent. Maar ik vind het een mooi vooruitzicht om daar volgend jaar met een Utrechtclubje naar toe te gaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Line-up is altijd geweldig idd. Beter kan bijna niet. Maar na een paar dagen in zo'n hal staan heeft een open-air festival ook wel wat. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Tis natuurlijk niet te vergelijken met een open air festival maar bij zowel USF alsook Garage kun je makkelijk buiten staan Buiten dat heeft de backstage ruimte ook een redelijk balkon alwaar het goed vertoeven is met bier bijna half zo goedkoop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nou als het een beetje druk in de garage is, (vooral met rokers) en het regent, kan je dus niet relexed buiten staan. Dan staat het daar onder de luifels dus helemaal vol Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Om de hoek dan of bij Apollon Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Neem anders die lekkere pruimtabak. Nu ook in Mokka en Mint (geen geintje) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:brrrr... gatsie.. nee echt niet. 1x snuf of snif hoe heet dat spul genomen.. Nou 2 weken later kwam het nog uit mijn neus.. mijn verkoudheid was wel over! Ik vind het trouwens wel heel gezellig dat buiten roken beetje aanspraak enzo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oeh dat lijkt me wel wat. Had ook dat goedje uit Zweden gehad, maar met een smaakje lijkt me wel lekker. Kom Lies we gaan naar Hole in the sky hihi On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ja jij had die postzegel in je snoet gestopt waar je half high van werd .. ja mir.. lijkt me een strak plan. Ik ben die dagen toch vrij.. het geld zien we daarna wel [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-08-2007 11:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Werdt er wel heel erg misselijk van haha. Heel raar gevoel. Maar dat kon ook aan die combi met drank liggen. We gaan volgend jaar wel ok? Ga ik daarna gelijk verder naar de rest van Noorwegen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:aargh volgend jaar.. volgend jaar Ja dan gaan we daarna weer een reis er achter plakkenw3 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dan treffen we ons komend jaar in Bergen Zorg voor een goede conditie want er word goed doorgezopen hehehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja idd. ach wel eerder toch, enslaved dat zuipen, ben ik al een aantal jaar voor aan het oefenen.. komt goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Inderdaad ja, Enslaved Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |