IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hole In The Sky 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 15:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

AAARGH wat had ik daar graag bij willen zijn. Gave line-up zeg wow Misschien volgend jaar Noorwegen vakantie maar ff een paar weken opschuiven
Hey zillah, heb jij iets te doen die dagen?? ik ben vrij

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-08-2007 15:17]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-08-2007 15:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zekers, HitS is altijd gezellig. Voor mij persoonlijk het beste festival ooit in een prachtig mooie stad.
Een volgende keer dus zeker combineren met je vakantie

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2007 15:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2007 15:15 schreef Cadaveria het volgende:
AAARGH wat had ik daar graag bij willen zijn. Gave line-up zeg wow Misschien volgend jaar Noorwegen vakantie maar ff een paar weken opschuiven

Wil wel kan niet

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 15:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:24 schreef zillah-morte het volgende:
Wil wel kan niet
damn. zou zelfs bereid zijn om voor het eerst te gaan vliegen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-08-2007 15:26 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zekers, HitS is altijd gezellig. Voor mij persoonlijk het beste festival ooit in een prachtig mooie stad.
Een volgende keer dus zeker combineren met je vakantie

Nou, nou, nou, beste festival ooit.. Het is leuk.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

zillah-morte
Posted 09-08-2007 15:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2007 15:24 schreef Cadaveria het volgende:
damn. zou zelfs bereid zijn om voor het eerst te gaan vliegen

Vliegen is leuk. Als ik kon dan had ik het zeker gedaan. kan me dan niets schelen.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hub de Gallier
Posted 09-08-2007 15:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben er zo vaak geweest en ja, het is voor mij het beste festival. Alles is altijd perfect geregeld, de line-up is altijd zeer interessant, de locaties zijn goed en de sfeer is altijd erg goed. wat wil een mens nog meer?

Hub de Gallier
Posted 09-08-2007 15:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De pre-party van HitS 2007:

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-08-2007 15:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:15 schreef Cadaveria het volgende:

Hey Lies, wel een idee om daarheen te gaan. De line-up dit jaar is werkelijk fantastisch, jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn. Ben benieuwd naar de editie 2008, daar kunnen we wel heen.

Ik reis alleen niet met je mee (mss wel mee terug). Ik krijg namelijk zomaar een visioen van een robuuste fiets, een klein blond mannetje en een Noors fjordenlandschap .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 15:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:30 schreef M. het volgende:
Hey Lies, wel een idee om daarheen te gaan. De line-up dit jaar is werkelijk fantastisch, jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn. Ben benieuwd naar de editie 2008, daar kunnen we wel heen.

Ik was ff in de waan dat je nu wel mee wilde
quote:

Ik reis alleen niet met je mee (mss wel mee terug). Ik krijg namelijk zomaar een visioen van een robuuste fiets, een klein blond mannetje en een Noors fjordenlandschap .

ahhaha.. je bent gewoon bang dat ik je arm verrot knijp hihihi. oh ja dat fietsplan van je. 'k zal het knap van je vinden als je volgend jaar al zo ver bent.
Maar ik vind het een mooi vooruitzicht om daar volgend jaar met een Utrechtclubje naar toe te gaan

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 09-08-2007 15:38 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ben er zo vaak geweest en ja, het is voor mij het beste festival. Alles is altijd perfect geregeld, de line-up is altijd zeer interessant, de locaties zijn goed en de sfeer is altijd erg goed. wat wil een mens nog meer?

Line-up is altijd geweldig idd. Beter kan bijna niet. Maar na een paar dagen in zo'n hal staan heeft een open-air festival ook wel wat.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Hub de Gallier
Posted 09-08-2007 15:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tis natuurlijk niet te vergelijken met een open air festival maar bij zowel USF alsook Garage kun je makkelijk buiten staan
Buiten dat heeft de backstage ruimte ook een redelijk balkon alwaar het goed vertoeven is met bier bijna half zo goedkoop

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 15:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Tis natuurlijk niet te vergelijken met een open air festival maar bij zowel USF alsook Garage kun je makkelijk buiten staan

Nou als het een beetje druk in de garage is, (vooral met rokers) en het regent, kan je dus niet relexed buiten staan. Dan staat het daar onder de luifels dus helemaal vol

Hub de Gallier
Posted 09-08-2007 16:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Om de hoek dan of bij Apollon

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 16:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 16:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Om de hoek dan of bij Apollon

Hub de Gallier
Posted 09-08-2007 16:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehehe

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 09-08-2007 16:20 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:56 schreef Cadaveria het volgende:
Nou als het een beetje druk in de garage is, (vooral met rokers) en het regent, kan je dus niet relexed buiten staan. Dan staat het daar onder de luifels dus helemaal vol

Neem anders die lekkere pruimtabak. Nu ook in Mokka en Mint (geen geintje)

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2007 16:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 16:20 schreef Brujo het volgende:
brrrr... gatsie.. nee echt niet. 1x snuf of snif hoe heet dat spul genomen.. Nou 2 weken later kwam het nog uit mijn neus.. mijn verkoudheid was wel over!
Ik vind het trouwens wel heel gezellig dat buiten roken beetje aanspraak enzo

zillah-morte
Posted 09-08-2007 16:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2007 16:20 schreef Brujo het volgende:

Oeh dat lijkt me wel wat. Had ook dat goedje uit Zweden gehad, maar met een smaakje lijkt me wel lekker. Kom Lies we gaan naar Hole in the sky hihi

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-08-2007 11:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 16:42 schreef zillah-morte het volgende:
Oeh dat lijkt me wel wat. Had ook dat goedje uit Zweden gehad, maar met een smaakje lijkt me wel lekker. Kom Lies we gaan naar Hole in the sky hihi

ja jij had die postzegel in je snoet gestopt waar je half high van werd
.. ja mir.. lijkt me een strak plan. Ik ben die dagen toch vrij.. het geld zien we daarna wel

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-08-2007 11:34]

zillah-morte
Posted 10-08-2007 12:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 augustus 2007 11:34 schreef Cadaveria het volgende:
ja jij had die postzegel in je snoet gestopt waar je half high van werd
.. ja mir.. lijkt me een strak plan. Ik ben die dagen toch vrij.. het geld zien we daarna wel

Werdt er wel heel erg misselijk van haha. Heel raar gevoel. Maar dat kon ook aan die combi met drank liggen.
We gaan volgend jaar wel ok? Ga ik daarna gelijk verder naar de rest van Noorwegen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-08-2007 13:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 12:55 schreef zillah-morte het volgende:
Werdt er wel heel erg misselijk van haha. Heel raar gevoel. Maar dat kon ook aan die combi met drank liggen.
We gaan volgend jaar wel ok? Ga ik daarna gelijk verder naar de rest van Noorwegen.

aargh volgend jaar.. volgend jaar
Ja dan gaan we daarna weer een reis er achter plakkenw3

Hub de Gallier
Posted 10-08-2007 13:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan treffen we ons komend jaar in Bergen
Zorg voor een goede conditie want er word goed doorgezopen hehehehehe

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-08-2007 13:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 13:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dan treffen we ons komend jaar in Bergen
Zorg voor een goede conditie want er word goed doorgezopen hehehehehe

ja idd. ach wel eerder toch, enslaved
dat zuipen, ben ik al een aantal jaar voor aan het oefenen.. komt goed

Hub de Gallier
Posted 10-08-2007 16:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad ja, Enslaved

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com