|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De laatste heavy act voor Dauwpop 2007 is bevestigd: KREATOR! Op 17 mei dus in Hellendoorn: Within Temptation Volbeat Leaves' Eyes One Bullet Left The Answer en verder.............. Good Things End Ilse deLange Opgezwolle Blof Fun Lovin'Criminals Ferry Corsten Keith Caputo Jay Reatard Annonanno's Mooi Wark Nick & Simon Normaal coverband Memphis Maniacs Thomas Berge Arne Jansen Die Lustige Schlagerfreuden Open: 08.00 uur Aanvang: 09.00 uur einde: 21.30 uur Prijs: MAAR 28 EURO! check www.dauwpop.nl |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 27-04-2007 15:46] |
|
Zo dan! Kreator!!! Dat is wel een hele heersende naam tussen een berg rotzooi... |
|
ja 28 euro voor kreator wordt wel een dure grap. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat jij wil. Ben bang dat ik dat toch niks vind. |
|
quote: Achja. Is hartstikke gezellig, als 't dan maar niet te vroeg op de avond is. Paar biertjes op, dan kan je 't wel waarderen. |
|
Pfff, misschien dan wel helemaal niet. |
|
Kom op Mark, die band, Memphis Maniacs dus, staan dit jaar ook op Tuinfeest |
|
Hmmmmmmm, geen Why She Kills? Had ik daar wel verwacht. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Leuk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nou en? Moet ik het dan ineens goed vinden? |
|
quote: Wij gaan pas na de zomer weer gigs doen, zodra er genoeg nieuwe nummers klaar zijn om een vette nieuwe show te draaien!!! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 28-04-2007 11:21] |
|
Kreator met Arne Jansen en Blof op één festival? Ik denk dat ik hier maar eens naar toe ga. Zoiets maak ik misschien wel nooit meer mee. |
|
Dauwpop heeft ieder jaar een divers line-up, já. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vorig jaar met o.a. Chimaira, Madball, Normaal en Lacuna Coil was zeer geslaagd en erg gezellig Helaas kan ik dit jaar niet in verband met examens leren, en meer van die onzin. Kreator ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: das wel zwaar kloten jah agjah volgen jaar dan maar weer ] |
|
Kreator en Ilse de Lange!!!! Ik ben van de partij haha, geweldige line-up. Wordt vroeg opstaan want laatstgenoemde speelt al rond 11.00uur, eigenlijk geen "christelijke" tijd, maar goed. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nou... Ik heb 25 euro betaald voor Turbo Negro (op 17 mei) waardoor ik al deze bands voor 3 euro meer moet missen.. achja |
|
Vet Opgezwolle! Against God and Government |
|
Wij zullen schitteren door afwezigheid omdat wij naar Indorppop gaan in Zuidwolde. Slechts 5 euro entree en op fietsafstand. En er treden ook metalbands op ja ja. (oa Delain, Diggeth en One Bullet Left) see you at occultfest! |
|
Yeah, zin an! Kreator, Ilse Delange, Normaal Coverband, Volbeat... Bareuh... |
|
Vroeger was Kreator nog metal.... Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
nu is het Thrash...... Straks die kant eens op. "It's time to raise the flag of HATE!" en natuurlijk veel van Endorama Hersenloze Mayonaise eten |
|
Lekker! Eerst fijn ingehost bij Die Lustige SlagerFreunden (Heidi, Ich bin wie du, Anita) en daarna lekker uit de pan gegaan bij Kreator. Heerlijke setlist trouwens! Enige tegenvaller: door het wegblijven van Volbeat zou Kreator langer spelen....ze begonnen gewoon om 19.30 uur en om half negen stond Mille al doodleuk het laatste nummer aan te kondigen....prutser. Na ja, toegiften genoeg Hersenloze Mayonaise eten |
|
waarom kwam Volbeat niet? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |