|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jaja lieve mensen |
|
Mijn moeder. Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|
Zie ik daar David Hasselhof in jouw avatar? Wat een ster is dat toch! http://www.youtube.com/watch?v=LKu_QA8Bn9o |
|
lultopic? |
|
Oh ik dacht dat dit het lultopic was |
|
Misty mourning heeft volgens myspace wel een hoop optredens in juli zeg... dus |
|
quote: Nee dat zijn data dat ze willen optreden daar |
|
quote: Maar alleen op een mistige ochtend!! Onee, mourning, met een U!11!1l0lz |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja dat kan hier niet quote: Milf |
|
quote: waar is de grindpaling? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Waardeloos statement, zonder pics of de corresponderende Don en Ad video. |
|
quote: Weet ik niet binnenkort ff een nieuwe zoeken quote: Ik heb haar ook nog nooit gezien, dus idd [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 30-04-2007 12:55] |
|
quote:] WTF gemodereerde berichten in het lultopic? Of kijk ik nou scheel. Suck my piss |
|
Na 2 dagen modereren berichten automatisch. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
wat vet, net als wandelendetakken die zichzlelf kunnen neuken, of ja. Suck my piss |
|
quote:Hij heeft anders groot gelijk. |
|
Dit gaat nergens over, en al zeker niet over Misty Mourning (gelukkig! ) Lultopics hebben we al genoeg, en een nieuwe poging om over MM te praten mag uiteraard ondernomen worden. Doei man! Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |