![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
jaja lieve mensen |
|||||||||
|
Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|||||||||
|
Zie ik daar David Hasselhof in jouw avatar? Wat een ster is dat toch! http://www.youtube.com/watch?v=LKu_QA8Bn9o |
|||||||||
|
lultopic? |
|||||||||
|
Oh ik dacht dat dit het lultopic was |
|||||||||
|
Misty mourning heeft volgens myspace wel een hoop optredens in juli zeg... dus |
|||||||||
|
quote: Nee dat zijn data dat ze willen optreden daar |
|||||||||
|
quote: Maar alleen op een mistige ochtend!! Onee, mourning, met een U!11!1l0lz |
|||||||||
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|||||||||
|
quote: Ja dat kan hier niet quote: Milf |
|||||||||
|
quote: waar is de grindpaling? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|||||||||
|
quote: Waardeloos statement, zonder pics of de corresponderende Don en Ad video. |
|||||||||
|
quote: Weet ik niet binnenkort ff een nieuwe zoeken quote: Ik heb haar ook nog nooit gezien, dus idd [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 30-04-2007 12:55] |
|||||||||
|
quote:] WTF gemodereerde berichten in het lultopic? Of kijk ik nou scheel. Suck my piss |
|||||||||
|
Na 2 dagen modereren berichten automatisch. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|||||||||
|
wat vet, net als wandelendetakken die zichzlelf kunnen neuken, of ja. Suck my piss |
|||||||||
|
quote:Hij heeft anders groot gelijk. |
|||||||||
|
Dit gaat nergens over, en al zeker niet over Misty Mourning (gelukkig! Lultopics hebben we al genoeg, en een nieuwe poging om over MM te praten mag uiteraard ondernomen worden. Doei man! Bruce Banner |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Heavy Metal |