|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Burn - Burn Nu we het over oude hardcore hebben. Ken je dit dan, Doomy? Ook hardcore uit 1990/1991, maar zo briljant. Alleen deze zelfgetitelde EP is bruut, de rest van ze is een teleurstelling. Deze EP ken ik al sinds 1992 ofzo en het blijft gewoon altijd net zo briljant als toen ik het de eerste keer hoorde. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Even snel een nummertje op You Send It gemikt, is toch zo gebeurd met een hardcorenummer van een MBtje of twee. http://download.yousendit.com/B15386DB7A34275B Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hey tnx...ken ze niet, zal het eens even uitsjekken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
net ff gehoord... klinkt lekker jah, morgen nog eens luisteren, ben niet helemaal in de juiste stemming nu... np: Celestial Season - 1995 - Solar Lovers iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wat jij wilt. NP: Xysma - Yeah Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Blijft ook lekker trouwens, Xysma ! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Lifelover - En Man I Sina Sämsta År vet Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Absoluut. Jammer dat een album als Yeah een beetje in de obscuriteit is blijven hangen, het is een absolute parel en een verplicht album voor iedereen die niet vies is van een originele uitvoering van death metal, zeker als je bedenkt dat dit album in 1991 werd uitgepoept toen death metal een nog behoorlijk prille stroming was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Carcass - Heartwork Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Savatage - Thorazine shuffle |
|
Michael Jackson - Why you wanna trip on me Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Pantera - Cowboys from hell |
|
Pantera - Domination |
|
the scourger - blind date with violence signature |
|
Darkwoods My Betrothed - Dark Aureoles Gathering Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
the robot ate me - on vacation signature |
|
Allegiance - Vrede Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Lekkerrr Zonet playing: Mayhem - Ordo Ad Chao Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
A Perfect Circle - Imagine come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Paradise Lost - In Requiem spelfout weggehaald... |
|
Demoncy - Joined in Darkness Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The Beatles - Strawberry Fields Living is easy with your eyes closed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Judas Iscariot - Distant in Solitary Night Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Solitude Aeturnus - Alone "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |