|
Auteur: |
|
|
Ik hoop dat ze beter zijn in het maken van muziek dan in het bedenken van bandnamen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een naam ook weer. Bruce Banner |
|
Damn, ik dacht het zelfde als Lainedil. Hou daar eens mee op, jongen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-05-2007 21:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Edit: Verkeerde edit knopje. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-05-2007 21:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb de EP From Peruvian Hell en het album Demoniac Flaggelations wel ergens op mijn computer staan. Vind het eerlijk gezegd niet echt boeiend. Beetje dertien in een dozijn herrie, alleen dan met een nogal slechte productie. Verder wel ok wat ik me zo herinner. -edit: oh, ik had het schijnbaar ooit, kan het niet meer vinden. Dan maar niet meer luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 01-05-2007 21:43] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/3670/Anal-Vomit-Demoniac-Flagellations.html Hier een review van Demoniac Flagellations Ooit wel een keer gehoord en beviel geloof ik ook wel redelijk [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 01-05-2007 21:47] |
|
Waarom hebben al die bands toch zo'n anale fixatie? Anal Cunt Anal Vomit Anal Stench Anal Vomit Anal Nosorog Anal Whore Anal Blast Anal Fistafication Anal Smurf Anal Prolapse Anal Putrefaction Anal Birth Anal Blasphemy Anal Bleeding Anal Penetration Anal Torture Anal Terror of the Megacocks De lol is er na Anal Cunt wel een beetje vanaf.. Komt bij dat Anal Vomit mij lastig lijkt, kwa darmperistaltiek Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hmmm, ja daar hebde wel een punt maar denk derbij dat ze al meegaan sinds '93. En in die tijd was zo'n naam nog een vernieuwing! |
|
quote: Hmm ja, die heb ik idd geschreven. Zal dat plaatje vandaag of morgen weer es opzetten. Best aardig cdtje... spelfout weggehaald... |
|
zag het gisteren bij iemand in z'n lp bak staan. Ik heb uiteindelijk naar ruisblack zitten luisteren. Suck my piss |
|
Je zal er een t-shirt van aan moeten. Ergens. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik meende inderdaad al dat het een niet onaardig plaatje was, maar dat kon ik mij ff niet meer herinneren |
|
Deze band is geweldig, totale Sarcofago / Hadez worship. Daar is toch niks mis mee? |
|
Nee, prima om aan te horen, wel Spaanse teksten. En net zoals hun Zuid-Amaerikaanse plaatsgenoten Sextrash, Sarcofago, P.U.S.,Hadez,Psychic Possessor, Mutilator (BRA), Holocausto, Dorsal Atlantica, Vulcano, Siecrist, Witches Hammer, Slavery, Calvary Death, MX en Chakal gezegend met een topproduktie. |
Index / Heavy Metal |