|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Heel erg euh Slay0r zeg maar haha. |
|
quote: Haha! Ja, maar de gitarist hebt alles afgemixt ( de 2e gitarist) op zijn school. Maar over die solo, haha... Ja ik heb hem ingespeeld vind hem wel vet, en wel slayer The trend is dead. |
|
Nu staan de stereo bestanden online! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 09-07-2007 23:14] The trend is dead. |
|
21 September gig in de bazart in Den haag. Meer info volgt! Het is iedergeval met 5 andere bands nog. 20 Min elke band. www.myspace.com/organicmatterweb The trend is dead. |
|
YEAH! Artwork is klaar voor de demo The trend is dead. |
|
Lelijk logo[beter dan de oude] Verder ziet t er mooi uit |
|
quote: Oude logo staat er ook nog in, hehe. In het boekje! The trend is dead. |
|
*schop* ( Ja, je moet iets doen om je band te promoten ) The trend is dead. |
|
He, wat kost dat demotje van jullie? En wat is jullie vraagprijs? (mail dat maar ff) |
|
quote: Waarnaartoe moet ik het mailen? The trend is dead. |
|
Adres in mn profiel edit: doe er de nodige info als bio enzo ook even bij, als je toch bezig bent. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-08-2007 12:12] |
|
quote: U hebt mail! The trend is dead. |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Als mensen intressen hebben in een demo, moet je het even zeggen. We hebben er nog een paar! The trend is dead. |
|
weet hij imand die het beter kan dan? Hier had uw advertentie kunnen staan. |
|
quote: Nee The trend is dead. |
|
Hoe weten wij of onze demo word gereviewt? [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 27-08-2007 13:53] The trend is dead. |
|
Eerste schetsen van het tshirt zijn binnen. Het logo is nog getekent en moet nog digitaal ingewerkt worden! The trend is dead. |
|
ja ik vin ze mooi Hier had uw advertentie kunnen staan. |
|
Demo's Zijn te koop! The trend is dead. |
|
Update over 15 December. zaterdag 15 december 2007 Bands:Into The Depths Of Metal Festival Zaal:Barneveld - Jongerencentrum Villa 29 Extra info:Entree: 10,- Morphia Picture Of The Moon Willow's Whisper Docile Organic Matter POWERED BY FEAR DARK! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 10-09-2007 12:23] The trend is dead. |
|
The trend is dead. |
|
Nou hop de oefenruimte in dus!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Als eerst vanavond weer even optreden En dan morgen weer oefenen [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 29-09-2007 16:48] The trend is dead. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |