IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Enschede? Vorige pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-05-2001 23:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Het enige wat je in die trant hebt (wat ik weet dan) is RoTown, maar dat is meer rock dan metal..


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 28-05-2001 9:20 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

In RoTown ben ik al geweest, maar de muziek die er toen gedraaid werd viel zelfs niet onder de noemer rock. Ik heb wel gehoord dat Waterfront aardig was af en toe. Ken je dat?


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 12:55 by Rippin' Robin Wijzig reactieProfiel van Rippin' RobinQuote dit bericht

Face it: het west'n is KUT! Hier in 't ooooosten gebeurt 't allemaal!!!

als zelfs een kutstad als Zutphen (35.000 inw.) een metalkroeg en een omvangrijk metal front heeft... wat is er dan mis met R'dam? hehe


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-05-2001 13:26 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 9:20 schreef amy het volgende:
In RoTown ben ik al geweest, maar de muziek die er toen gedraaid werd viel zelfs niet onder de noemer rock. Ik heb wel gehoord dat Waterfront aardig was af en toe. Ken je dat?


hehe, oeps, helemaal vergeten. Waterfront roeleert duidelijk. Daar zit ook de oefenruimte waar ik zo nu en dan met mij (death metal)band zit. Er komen zeker ook een aantal leuke optredentjes e.d.


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 30-05-2001 9:34 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Hmm, ik ben er zelf nog nooit geweest, maar zal de website (als ze die hebben) eens in de gaten houden of er binnenkort eens wat leuke bands komen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-05-2001 20:58 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

www.waterfront.nl

prima oefenruimtes btw


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen