![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een bizarre line-up er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Iedere line up met Nymphea Aurora is een gave line up... ![]() |
|
quote:heb het ook niet over NA ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Mooooooooooooooooooooooooooooooo ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb der in ieder geval zin in ![]() ![]() |
|
![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Sorry, roken is verboden in Escape ![]() ![]() |
|
quote: Dat is dan wel weer een beetje jammer... ![]() |
|
quote: :huh: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat een #$%$# lelijke flyert, dat even tussendoor. ![]() |
|
quote: Ik vind die chick wel mooi hoor. En onze naam staat er bovenaan... ^^ ![]() |
|
Schop! ![]() |
|
quote: laat dat nou ook toevalig het zangeresje zijn van de headliner. ![]() |
|
quote: Nee, hoor. Ik kom denk ik ook wel even loeren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik zit dan al in Roermond vrijdag, anders had ik wel gekomen (speciaal voor Mario, want gothic metal en ik, tsja, ach)... Maar ehm, 14+, ID verplicht... wtf??? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ja, ff m'n paspoort opzoeken, ik lijk natuurlijk maar 13... ![]() Maarre, tis best streng in de escape. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Aanwezig ![]() Hertog Jan ![]() ![]() |
|
HJ, ja. De barman schenkt het in een glas en het flesje houdt hij zelf. Sjeezzzz..... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Das wel irritant ja! ![]() Dat zijn zekers 2 slokken bierminder ![]() ![]() |
|
Zowiezo, ik drink liever uit het flesje zelf, hehe. Ik ga wel zeker, eigenlijk. Even hallo tegen den ouden mario zeggen en audiofiel hartelijk in de ogen kijken. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik zie er nu al naar uit. ![]() ![]() |
|
Ja, dat was leuk. Goeie drumfills, audio. En met die luchtverplaatser bij je drumstel leek het net echt. ![]() Godver, wat voelde ik me oud daar, iedereen leek wel 16 ofzo. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik voel me nu oud... 4:30uur thuis... Maar het was gaaf! ![]() |
|
Wat was A New Dawn goed zeg!!! ![]() Monica you rule!! ![]() ![]() Nymphea Aurora was ook goed. Transentience vond ik maar niks ![]() |
|
quote: Heeee ![]() Ik weet t ik zie er nog uit als een jonge god ![]() idd wel erg veel pubers met hun neon lampjes ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |