|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een bizarre line-up er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Iedere line up met Nymphea Aurora is een gave line up... |
|
quote:heb het ook niet over NA er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Mooooooooooooooooooooooooooooooo |
|
Ik heb der in ieder geval zin in |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Sorry, roken is verboden in Escape |
|
quote: Dat is dan wel weer een beetje jammer... |
|
quote: :huh: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat een #$%$# lelijke flyert, dat even tussendoor. |
|
quote: Ik vind die chick wel mooi hoor. En onze naam staat er bovenaan... ^^ |
|
Schop! |
|
quote: laat dat nou ook toevalig het zangeresje zijn van de headliner. |
|
quote: Nee, hoor. Ik kom denk ik ook wel even loeren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik zit dan al in Roermond vrijdag, anders had ik wel gekomen (speciaal voor Mario, want gothic metal en ik, tsja, ach)... Maar ehm, 14+, ID verplicht... wtf??? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ja, ff m'n paspoort opzoeken, ik lijk natuurlijk maar 13... Maarre, tis best streng in de escape. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Aanwezig Hertog Jan |
|
HJ, ja. De barman schenkt het in een glas en het flesje houdt hij zelf. Sjeezzzz..... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Das wel irritant ja! Dat zijn zekers 2 slokken bierminder |
|
Zowiezo, ik drink liever uit het flesje zelf, hehe. Ik ga wel zeker, eigenlijk. Even hallo tegen den ouden mario zeggen en audiofiel hartelijk in de ogen kijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik zie er nu al naar uit. |
|
Ja, dat was leuk. Goeie drumfills, audio. En met die luchtverplaatser bij je drumstel leek het net echt. Godver, wat voelde ik me oud daar, iedereen leek wel 16 ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik voel me nu oud... 4:30uur thuis... Maar het was gaaf! |
|
Wat was A New Dawn goed zeg!!! Monica you rule!! See you 10 augustus Nymphea Aurora was ook goed. Transentience vond ik maar niks |
|
quote: Heeee ik ben gvd 28 Ik weet t ik zie er nog uit als een jonge god idd wel erg veel pubers met hun neon lampjes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |