|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is waar, en knallen zal zowel de band als het publiek! |
|
Morgen |
|
quote: Besloten om de 30ste in Hasselt te gaan. Komt toch net iets beter uit dan. |
|
quote: Ik 4 oktober pas. |
|
Da`s balen! Vond het nu al lang genoeg wachten op ASP eindelijk eens te zien |
|
18.40 FROM A SECOND STORY WINDOW 19.20 FREYA 20.00 FEAR MY THOUGHTS 20.45 ALL SHALL PERISH 21.35 BORN FROM PAIN 22.40 WALLS OF JERICHO |
|
Zo, dat was echt gaaf! Lang geleden dat ik het zo hard loos zag gaan in Doornroosje De 1e band gemist. From A Second Story Window was even leuk, niet meer en niet minder. Fear My Thoughts idem. Wel de "apartse" band van het stel, gezien ze inspiratie lijken te halen uit bands als Soilwork. All Shall Perish. De band waarvoor ik kwam, en ik was zeker niet de enige. Ging lekker los, de band roste er ook goed op los. Jammer dat ze naar mijn idee veel te vroeg stopten (naar iets van 25 min ipv 35?). Deze band wil ik graag nog eens langer zien in ieder geval! Born From Pain speelde niet zo lang geleden ook al eens in Roosje, toen was het vrij mat allemaal. Maar nu was het alles behalve. De zanger van Terror was ook zeker een meerwaarde, die krijgt het publiek wel mee! Walls of Jericho, alsof het nog niet genoeg was. En hoop mensen wilden nog even hun beweging meepakken en gooide er wat moves uit. Band was live ook erg gaaf, wat een frontvrouw! Zeer geslaagde avond dus, meer van dit! |
|
ASP moet een uur krijgen! |
|
Een uur minimaal zeg ik je! |
|
quote: Dit is ook de volgorde in Bibelot. |
|
Wie weet ben ik er in Bibelot nog wel een keer bij, Roosje was zo gaaf dat ik wel zin heb in meer! |
|
Hoe lang heeft WoJ ongeveer gespeeld in Nijmegen? Dan kan ik een beetje inschatten hoe laat het afgelopen is in Dordrecht as. donderdag. |
|
50 minuten geloof ik |
|
Ok, dank je. Aangezien het in Dordrecht twintig minuten later begint, zal het dus rond middernacht afgelopen zijn. De trein van 00.28 naar R'dam CS moet dus gewoon te halen zijn. |
|
Ik vind bfp nog steeds kut met peren trouwens. Fuck the world and fuck you |
|
18.50-19.20 From A Second Story Window 19.30-20.00 Freya 20.10-20.40 Fear My Thoughts 20.50-21.30 All Shall Perish 21.40-22.30 Born From Pain 22.45-23.45 Walls Of Jericho Vanavond! |
|
Wel een beter tijdschema! Balen dat ik er niet nog een keer bij kan zijn |
|
Zin in! |
|
Ik ga er maar eens vandoor! Mocht iemand er behoefte aan hebben om iemand met een Cultura Tres-shirt aan te spreken, ga vooral uw gang! |
|
Wat een ongelooflijke heeeeeerschavond! Walls Of Jericho en Born From Pain waren belachelijk goed! |
|
quote: En dan toch zo vroeg opstaan na zon show.. |
|
quote: Ach ja, ik zal wel moeten hè. Ik lag er om 02.00 in en om 04.30 ging de wekker weer. Ik ben trouwens bang dat BFP de volgende keer heel erg gaat tegenvallen als ze de zanger van Terror niet meer hebben. |
|
Een maat van me uit mn klas verteld net dat zn tanden kapot zijn en zn gezicht blauw, door gisteren. |
|
Mijn onderlip is ook niet helemaal gezond uit de strijd gekomen. En tijdens Walls Of Jericho dook er iemand vanaf een pilaar op m'n nek. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |