|
Auteur: |
|
|
Ik zit ernstig te denken om hier heen te gaan. Erg goedkoop en toch een gave line-up. Enige nadeel is dat het een week na Wacken is. ABORTED ADOR DORATH ALL THAT REMAINS BELPHEGOR BY NIGHT CATARACT CEPHALIC CARNAGE DAGOBA DEICIDE DEPRESY DIE APOKALYPTISCHEN REITER DISMEMBER DYING FETUS E-FORCE ENSIFERUM ENSLAVED GOREROTTED GORGOROTH IMMOLATION INHUME KATATONIA LE SCRAWL LENG TCH'E MADBALL MADDER MORTEM MITHRAS MNEMIC ONSLAUGHT PAIN RED HARVEST ROOT SATURNUS SATYRICON SAYYADINA SUFFOCATION THE BLACK DAHLIA MURDER TO-MERA UPRISE VADER Op de flyer stond dat de headliners nog niet bekend waren. Kaarten kosten in de VVK € 31,50 (850 CZK) en aan de deur € 37,- (1000 CZK). Dit alles vindt plaats in Jaromer in Tsjechië. Zo'n 110KM vanaf Praag. Vanuit A'dam is het 990KM, dus de afstand is best te overbruggen . Info: www.brutalassault.cz [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-05-2007 14:08] |
|
Shit het is 9 t/m 11 augustus, dus niet juli. Kan iemand het aanpassen? |
|
Helaas tegelijk met Party San. Toch zonde dat 2 zulke toffe festivals tegelijk gepland zijn! Bla |
|
quote: dat is wel iets van 9 en een half uur rijden ofzo www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Inmiddels zijn er namen bijgekomen, er komen er nog zo'n 19 bij. CARNAL FORGE CARNIVAL IN COAL THE DESTINY PROGRAM DØDHEIMSGARD HAEMORRHAGE KEEP OF KALESSIN MISANTHROPE OBTEST OUTBURST POISON IDEA SHE SAID DESTROY SOULFLY TREPALIUM ZYKLON Weer een aantal zeer aardige bands die ik het zeker de moeite vindt erheen te gaan! Kaarten in VVK dus € 31,50. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 29-06-2007 16:09] |
|
Net terug van Brutal Assault (en Metalcamp en Wacken)Inderdaad een leuke line-up met o.a. ook nog Enslaved, Immolation, Malevolent Creation, Root, Gorgoroth, Satyricon, Suffocation, Dismember en Vader! Het is echter wel een echt oostblok-festival; slecht geluid, slechte organisatie, geen engels sprekende mensen en humorloze duitsers en tsjechen. Ook erg irritant vond ik het dat veel bezoekers strak van de (soft)drugs stonden. Al met al wel vermakelijk om een keertje mee te hebben gemaakt, maar die hele oostbloksfeer en het slechte geluid hebben het feestje toch wat verpest. [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 12-08-2007 16:14] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Metalcamp maar weer volgend jaar dan? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dat zowiezo! En Party San i.p.v. Brutal Assault Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Het geluid was toch niet zo slecht. Ik heb mijzelf in ieder geval prima vermaakt! Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
Index / Concerten |