|
Auteur: |
|
|
2 November, De Peppel, Zeist Heidevolk Elexorien www.peppel-zeist.nl www.heidevolk.com www.elexorien.com Meer info volgt zsm. Bruce Banner |
|
Leuk! De zaal En een geinige cartoon buiten op het raam geplakt |
|
quote: Ga iets nuttigs doen, vlegel! Bruce Banner |
|
Nou ja zeg! Ik was wel on-topic. Jij niet |
|
Bruce Banner |
|
quote:Ik ga die dag dan ook naar Korpiklaani in Vera. Net als meer mensen aan het aantal reacties hier te zien |
|
O RLY? Je doet alsof het een populariteitswedstrijd is. Beetje vaag, rechter M. Veel plezier in Groningen, btw. Daarna wel even over de bar kotsen in De Ster, hè? Bruce Banner |
|
Nou ik ben blij dat we met heidevolk spelen stuk gezelliger dan die lui van korpiklaani Lijstje: Blastmaster Lain Grimbert Aphrodite Nightnurse Hagal Kimmey??? |
|
ff kijken of er meer mensen die kant op willen. Is weer eens wat anders dan op vrijdag naar de stairway. Alleen zo kut dat je daar niet mag roken.. (of eigenlijk ook wel weer goed ) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Helaas m`n vrouw de volgende ochtend zeer vroeg op ze airplain zetten..Ik had Heidenvolk wel weer eens willen zien.. nekst tijm besser luk. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Deze moet ik helaas laten schieten, dag erna vroeg naar Ultima Ratio |
|
quote: meeeeeybe [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 30-10-2007 13:44] Het is de lichtinval ;') |
|
*schop* Vanavond!! |
|
Was een tof feest!! |
|
Goeie drummer van Elexorien Was gezellig daarna nog ergens een after party gehad. Nu brak |
|
quote: |
|
|
Index / Concerten |