|
Auteur: |
|
|
beuken http://www.battlekommand.com/mp3s/funeralprocession.mp3 ook een imo niet-zo-geslaagde Burzum-cover http://www.funeralprocession.net/downloads/funeralprocession_derrufausdemturm.mp3 signature |
|
quote: super signature |
|
Volgens mij de enige band op Van-GBR die mij niet weet te boeien. Zo nogmaals een kans geven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jezus man, dat lijkt meer op een cliniclown als een trui-ende-grimm blackmetalmanntje. Laat ik dat nummer dan ook maar eens luisteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmmm, ik dacht eerst dat dit ook zo'n black funeral band was, maar door een paar keer lukraak in het mp3tje heen en weer klikken klonk het wel redelijk, even helemaal luisteren |
|
Als je de foto weglaat, zou ik wel meer van deze band willen hebben; klinkt goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb hier de s/t LP. Zeer vermakelijk plaatje dat me erg nieuwsgierig maakt naar de opvolger. Als dat maar niet weer 9/10 jaar gaat duren She Said Destroy in Black New York |
|
Wat is total black metal? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
BM met sluikreclame voor een benzinestation? Ook maar eens even luistere. edit: Vervelend, zo'n bassdrum die even stopt en dan weer doorraast. Beetje nogal saai. Het klinkt als bm, maar is eigenlijk gewoon punk. En een gitaarsolo in dit soort muziek? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-05-2007 20:27] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
De muziek geeft zelf al antwoord, "total black metal" is onstrakke, artistiek kreupele muziek geproduceerd door een stel onbenullen met geen greintje gevoel voor melodie. Weer wat geleerd. Waarom zou je dit in vredesnaam luisteren naast alle Shinings, Anaal-Nathrakhs, Funeral Misten en Deathspell Omegas van deze wereld? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hypnos z'n schuld, die post de link. Damn, luister ik die burzum cover ook nog eens. Dat klinkt een stuk beter. Qua nummer dan. Want het is een nummer van burzum. Maar een beetje slorig gespeeld. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wat is nou ouwe darkthrone of Mayhem? Da's toch ook niks meer dan punk? Black metal als anti-muziek. Ik kan dat op z'n tijd zeer goed gebruiken! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Klinkt wel erg lekker dat mp3'tje, gelijk even wat meer van binnen halen Lijkt een beetje op... ...bijna al het andere dat ik de laatste tijd hoor, maar dat maakt niet uit want daar houden we van |
|
quote: Ouwe Darkthrone? Imo is de nieuwere Darkthrone nogal punk, maar dan wel veel betere nummers als dit ding. Ik heb niets tegen punk, sterker nog, ik nogal wat punklp's in de kast staan. Ik heb alleen wat tegen slechte nummers. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Heh-heh, idd, laatste darkthrone is wel het meest punk-a-like tot nu toe. quote: Wie niet? Maar FP vind ik toch wel lekker op z'n tijd. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dat is muziek die af is? Bruce Banner |
|
Total BP signature |
Index / Heavy Metal |