|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kon hier geen topic van vinden... niet verwacht, ik dacht dat deze band wel bekend was hier. Enfin, waarom ik naar een Wintersun-topic zocht: quote: www.wintermadness.net Kuuuuut |
|
Ken eigenlijk niet echt studiowerk van ze, nooit de moeite voor genomen, maar live vond ik het maar matig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Doe je dan de moeite ook maar niet om het op cd te gaan beluisteren, gok ik. Hier hetzelfde verhaal, vorig jaar op Wacken gezien, maar vond de bierkraam interessanter, nadrehand op aanraden van een maat cd van m geleend, maar kon me nog net zomin boeien. |
|
Ooit eens bij no mercy ofzo gezien. Typisch weer zo'n band die onder het excuus van viking / pagan / weetikwat gewoon hele vieze powermetal maakt Zenial |
|
quote: Krijg smaak Vond het wel een aardige band, prima mee vermaakt tijdens.. hmzz wat was het.. xmass ofzo? |
|
quote: powermetal is geen smaak Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is ook niet mijn band. Live op Summerbreeze 2005 was het ook al niet veel. |
|
quote: Epic death metal. |
|
quote: Neger. |
|
quote: Niet? Design ook niet, jij Xenos klantje! |
|
quote: Ik vond het op wacken ook niet echt lekker overkomen maar op de cd zijn fucking goed. OP de ballads na uiteraard |
|
Kah moet gewoon erg snel zien dat hij zijn ass terug krijgt naar rotten sound "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wie is er afgelopen 25 november naar Amon Amarth in Weert geweest? Want daar gaven ze toch echt een ontzettend puike show |
|
quote: Hahahahaha dat meeeen je niet Zenial |
|
quote: Ik. Gelukkig was er bier. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Beautiful Death is echt een legendarisch nummer! Kan je gewoon niet omheen! En de solo in Battle against time is ook niet voor de poes Wat je zegt ben je zelf! |
|
Gaat het album 'Time' nog ooit gereleast worden? Ik begin een beetje Duke Nukem Forever gevoelens te krijgen. Ze blijven maar uitstellen en problemen hebben. Verschillende sites melden dat 'Time' deze maand uit komt, maar ik weet bijna zeker van niet. Het moet en zal ooit uitkomen. Ik kan echt niet meer wachten. |
|
Tsja, het is wel een behoorlijke schertsvertoning geworden met die plaat. Gezien het oeverloze gemekker hierover op allerlei metalfora, begrijp ik dat ze pas met nieuws komen als de verschijning van Time echt aanstaande is. Debuutalbum is een regelrechte klassieker, dus ik zit al paar jaar met smart op de nieuwe Wintersun te wachten. Deze maand verschijnen, het lijkt me sterk, maar goed. Iemand anders hier met een direct lijntje naar ons aller Jari? |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 02-12-2009 18:31] |
|
dubbelpost.... [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 02-12-2009 18:12] |
|
Ja, een triest verhaal is het aan het worden. Ik zag de drummer laatst nog bij Swallow the Wintersun: |
|
Tis inderdaad erg jammer. De drummer van Wintersun zei maandje geleden nog in een interview dat ze probeerden het album voor het eind van dit jaar te releasen. Als elke fan nou ff 1 euro bijlegt, kunnen ze iemand inhuren die het album in 1 week afmaakt. |
|
Ik maak het wel voor ze af "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
We zitten in 2010. Nog geen album. Word het een soort Duke Nukem Forever? Het gaat nooit uitkomen? Mix dan op z'n minst één nummer af en plemp het op Myspace. Ze hebben een fucking contract bij Nuclear Blast... |
|
[zeik]Wat me opvalt is dat ze het steeds hebben over "het moeilijke album". Maak dan een minder moeilijk album en release die wel eens binnen de deadline van twee jaar in plaats van er 4 (!!!) jaar langer over te doen. Bovendien snijden ze zichzelf gigantisch in de vinger, mocht dat album zo moeilijk blijken als ze zeggen, want dan is de kans extreem klein (gezien hun huidige live shows) dat ze die nummers zonder veel fouten tot een goed einde kunnen brengen. En dan vervolgens ook nog eens de opnames kwijtraken.. Dan behoor je toch wel tot de faal laag van de metal.[/zeik] Voor de rest wèl een errug gave studioband! [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 07-01-2010 9:18] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |