|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan vraag je maar naar mij mocht je voor een gesloten deur staan. |
|
quote:of anders gewoon onder de naam in mijn profiel quote:Het schijnt dat ze voor 2 uur livemateriaal hebben.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-06-2007 21:44] |
|
Hmm.. misschien dat ze dan wat spul van andere bands spelen ofzo? Lekker voorproefje voor Waldrock ofzo You're running in circles |
|
Ik ben daar zelfs wel vrij zeker van eigenlijk. |
|
2 uur aan live materiaal? Nou maar hopen dat ze dat allemaal spelen dan! Whoei! Op je knie en pijp voor genade! |
|
En nog steeds niet uitverkocht? You're running in circles |
|
is er geen voorprogramma? |
|
quote:Niet dat ik weet |
|
Vanavond |
|
uhuh zin an You're running in circles |
|
jazeker |
|
Uhuh Mies: wij lullen vanavond nog wel even als je er ook bent |
|
quote: |
|
Het was gaaf Beetje kort maar wel gaaf |
|
quote: Een beetje kort? WTF? Ze hebben niet eens een uur gespeeld en nog zo'n drie kwartier te laat begonnen ook! En dan als band al op het podium staan, terwijl de microfoons nog worden gecheckt (en waarschijnlijk daardoor veel problemen met de zang). En een grote mond hebben over straks met jullie een biertje drinken en wiet roken... Heb niemand gezien anders. Maar Judge, nog bedankt voor dat halve muntje waardoor ik toch nog wat kon drinken. Ik had al tegen die pipo (Sdonasa) gezegd dat ik niet hoefde, maar hij moet zo nodig de arme sloeber uit gaan hangen *zucht*. Volgende keer heb je een biertje te goed van ons! PS: Wie was dat mooie blonde juffie achter de bar? Dat was een zeer aangename verschijning! Op je knie en pijp voor genade! |
|
he.. je bent hollander of je bent het niet. Maar inderdaad als je nog weet hoe we eruit zien krijg je de volgende keer wel bier En inderdaad het was wel fokking kort zeg. Sjonge ze doen ze alsof ze oud zijn ofzo. Wel mooi eerst live Testament nummer gehoord Kan niet wachten tot Waldrock You're running in circles |
|
quote: Nou, er zijn nog best wat leden naderhand de zaal in gekomen hoor, meneer Langenhuyzen staat op diverse souvenirfoto's, de twee zangers kwam en beiden de zaal nog even in, en ook de andere heren liepen rond, al was het niet te lang. Op de afterparty was het ook weer erg geslaagd, al was daar inderdaad geen DDP-muzikant aanwezig. Maar de show was wel gaaf. Het is alleen dat je met zo'n band altijd te grote verwachtingen hebt. Zoals ik tegen een van de gitaristen zei... Als zij een optreden van John Sykes of zo zien, die zijn eigen nummers speelt en een cover van Thin Lizzy en wat andere metalbands, dan heb je altijd zo'n gevoel van 'more Thunder & Lightning/ Thin Lizzy'. Begin van de set was echt vet, maar bij het vierde nummer of zo kreeg de geluidsman even problemen ivm het aantal kanalen voor gitaren en zo, toen kakte het geluid even in, maar toch weer een leuke show, en fijn om weer eens niet een van de oudsten in de zaal te zijn, hahaha. En ja, de show had gerust wat langer mogen zijn, dat was de echte tegenvaller omdat ik had begrepen dat ze langer zouden spelen, maar ach, het was een geslaagd avondje, inclusief het drinken achteraf met veel old school thrash in de bar (Bombenhagel!!!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb me prima vermaakt maar inderdaad erg kort! Terwijl ik gehoord had dat ze 7 kwartier zouden spelen??? Maar goed.... @ Michiel thanks voor de rode wijn @ John thanks voor de gastvrijheid (weet je ook meteen wie ik op het forum ben ) |
|
quote: Hadden we onze spullen nou maar meegenomen heee Maar, t was gezellie!! |
|
quote: Haha, ja. Het is hier algemene brakheid; een gast van My Shameful ligt hier op de bank voor lijk en de ander is boven het Eindhovens record snurken aan het verbeteren. Ik had ze nog zo gewaarschuwd ipv Heineken voor een half muntje meer Jupiler te pakken, maar ja... Zo, nu ga ik richting het Bossche voor familieverplichtingen. Gezien het tijdstip dat je hier wegreed en dit gepost hebt zal het rustig zijn op de weg Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kort optreden, maar gezellige en lange avond @John: ook namens mij bedankt voor de gastvrijheid |
|
quote: |
|
Haha...quoten wil niet echt lukken....maar goed ben ook best brak maar hou het nog aardig vol op mijn werk....reed om 12.50 bij je weg en was om 13.30 thuis.... |
|
Het was erg kort (en rommelig) maar wel gaaf om Chuck weer eens te zien, al was de zang van Steve Souza veel overtuigender. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |