IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Pressure fest 2007
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-05-2007 22:06 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Festival: Pressure Fest 2007 2007 Ga jij naar dit festival?

22 juni 2007 (vr) - 24 juni 2007 (zo)
Herne, Duitsland

In het weekend van 22 Juni wordt voor de zesde maal 'Pressure Fest' georganiseerd. Drie dagen lang zullen er allerlei hardcore en metalcore bandjes gaan aantreden.

Tickets kosten 45 euro (excl. reserveringskosten) en zijn te koop via de online webstore van Alveran Records.

Bevestigde artiesten:

All Out War
Animosity
As I Lay Dying
Black Friday 29
Bring Me The Horizon Bun Dem Out
Bury Your Dead
Casey Jones
Converge
Do or Die
Down To Nothing
Earth Crisis
Evergreen Terrace
Have Heart
In blood we trust
Internal Affairs
Job For A Cowboy
Knuckledust
Length Of Time
Misery Speaks
Parkway Drive
Resistence
Rise & Fall
Settle The Score
Shattered Realm
Sick Of It All
Six Ft. Ditch
Sworn Enemy
Unearth
Walls Of Jericho
The Warriors

Pff wat een lineup

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 11-05-2007 22:11]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-05-2007 22:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 22:06 schreef 6sic6 het volgende:
Pff wat een lineup

Inderdaad zeg! Niet één gave band.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2007 22:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 22:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Een aardige +1.
Ik ken er ook maar een of twee van naam. Al is 'Walls of Jericho', volgens mij, wel aardig.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-05-2007 22:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Sick of it All is nog wel te pruimen vind ik, maar de rest is of kut of ik ken het niet en dat is uiteraard hetzelfde.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-05-2007 22:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 22:06 schreef 6sic6 het volgende:
allerlei hardcore en metalcore bandjes
quote:
DÜH

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-05-2007 22:43]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-05-2007 22:44 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik ken er wel veel van en vind het ook een geweldige line-up

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 9:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:

Haha mijn eerste gedachte na het rijtje bands lezen

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-05-2007 10:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ga smaak krijgen jullie...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 10:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pfft jij hebt gewoon een verborgen foute kant, de rest heeft heus wel smaak.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-05-2007 11:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Nou, ik ben er trots op...
Maar voor mensen die beetje van deze soort muziek kunnen genieten is dit een heerlijke line-up...jammer dat ik niet kan...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 11:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 11:08 schreef Doomy het volgende:
Nou, ik ben er trots op...
Maar voor mensen die beetje van deze soort muziek kunnen genieten is dit een heerlijke line-up...jammer dat ik niet kan...

Ghehe
Ahja metalcore en hardcore is echt helemaal niks voor mij. Duitsland is wat betreft festivalletjes wel geniaal overigens.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-05-2007 14:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Daar staan inderdaad een aantal hele leuke namen tussen ja

Maar nee, niet aanwezig

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 12-05-2007 15:28 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Alle bands in dit rijtje die ik ook maar enigszins interessant vind staan ook op Dour in België, dus nee, zeker niet aanwezig.

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 12-05-2007 15:51 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

Casey Jones
Do or Die
Earth Crisis
Evergreen Terrace
Have Heart
Internal Affairs
Job For A Cowboy
Knuckledust
Length Of Time
Rise & Fall
Settle The Score
Sick Of It All
Sworn Enemy
Walls Of Jericho

Best een zooi vette bands, maar niet vet genoeg om ervoor naar Duitsland te reizen...

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 13-05-2007 10:15 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

En vergeet je nog de vetste!
Bury Your Dead

absoluut aanwezig! goden lineup!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com