|
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad zeg! Niet één gave band. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Een aardige +1. Ik ken er ook maar een of twee van naam. Al is 'Walls of Jericho', volgens mij, wel aardig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sick of it All is nog wel te pruimen vind ik, maar de rest is of kut of ik ken het niet en dat is uiteraard hetzelfde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: quote:DÜH [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-05-2007 22:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ken er wel veel van en vind het ook een geweldige line-up iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Haha mijn eerste gedachte na het rijtje bands lezen |
|
Ga smaak krijgen jullie... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Pfft jij hebt gewoon een verborgen foute kant, de rest heeft heus wel smaak. |
|
Nou, ik ben er trots op... Maar voor mensen die beetje van deze soort muziek kunnen genieten is dit een heerlijke line-up...jammer dat ik niet kan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ghehe Ahja metalcore en hardcore is echt helemaal niks voor mij. Duitsland is wat betreft festivalletjes wel geniaal overigens. |
|
Daar staan inderdaad een aantal hele leuke namen tussen ja Maar nee, niet aanwezig |
|
Alle bands in dit rijtje die ik ook maar enigszins interessant vind staan ook op Dour in België, dus nee, zeker niet aanwezig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Casey Jones Do or Die Earth Crisis Evergreen Terrace Have Heart Internal Affairs Job For A Cowboy Knuckledust Length Of Time Rise & Fall Settle The Score Sick Of It All Sworn Enemy Walls Of Jericho Best een zooi vette bands, maar niet vet genoeg om ervoor naar Duitsland te reizen... Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
En vergeet je nog de vetste! Bury Your Dead absoluut aanwezig! goden lineup! |
Index / Concerten |