|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De halve finales van de Stadsspelen vinden plaats op: 27 Mei, plein '40-'45 3 Juni, Stadionplein 9 Juni, Anton de Komplein 17 Juli, op het Mosveld Misty Mourning speelt op 27 Mei op plein '40-'45, maar ik zou het zeker niet laten naar alle Halve finales te gaan, want je krijgt gratis een heleboel jong (en soms oud) talent te zien. De tijden enzo zijn helaas nog niet bekend... maar die volgen nog. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Misty Mourning?? Against God and Government |
|
Niet alleen zij uiteraard, maar ik weet nog niet welke andere bands er allemaal wel en niet door zijn. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Moeilijk, moeilijk... nu ben ik de dag daarna een dubbele dienst aan het draaien. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
TWEE KEER koffie brengen? |
|
werk Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee man... 16 uur onafgebroken elke boeker in Nederland en Duitsland doodspammen met demo's. EN nog een paar in voormalig Joegoslavië, en een paar in Engeland, paar Belgen, en een paar Fransozen, en uiteraars nog even kijken of er wat te redden valt van de Misty Mourning tour door Californië of kijken of we de tour gaan verzetten naar September/Oktober ofzo.... En uiteraard zelf naar belachelijk veel demo's luisteren. Ik ben nog steeds bezig aan die backpiece (moet uiteraard wel helemaal perfect zijn voor ze hem laat zetten). Daarnaast moet ik nog even zorgen dat ik de promo voor de Cave deze maand wel op tijd verzend en de flyers op tijd klaar en verspreid zijn. Koffie brengen mag jij komen doen. Krijg je zelfs nog loon conform CAO, heb je horeca diploma's? O... en je kent die reclame toch wel? Ap-pel-sap? Never diss the guy/gal that brings you your food and/or drinks... you never know what you might find inside. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Gevoelige snaar ja? Maar MM spammen lijkt me geen vruchtbaar beroep .. |
|
... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens mij valt dat niet onder de noemer werk... Hooguit die tekening voor die backpiece, verder lijkt het me vrij onmogelijk dat je van Misty Mourning de huur/hypotheek kunt betalen etc. |
|
Ow, ik dacht dat hij nog gewoon thuis woont, maar niet dus? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-05-2007 21:46] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Lullen jullie mensen altijd zo veel onzin? Ben ik effe blij dat ik niets met jullie te maken heb zeg... jullie hebben ook echt NOOIT iets te zeggen. quote: Nee, maar wie weet heb ik een boekingsbureau met 12 bands achter me die net zo graag ergens willen komen als Misty Mourning. quote: Nee, eigenlijk is het strontirritant en getuigt het alleen van een gebrek aan intellect van jullie kant. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 0:22] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Goed he |
|
quote: Woooohooooo hooooo hoooooo! Poeh hee! |
|
Gezien het niveau dat kenmerkend is voor StadsSpelen (heb voor m'n opleiding daar een campagne voor moeten bedenken, en kregen we dus allerlei ins en outs te horen) vind ik het best knap dat je daar staat. Ik bedoel, het is niet makkelijk om twee schele, halfdove niet synchroon zingende meisjes van 9 te verslaan. |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Tsja, d'r zaten van de twaalf acts die meededen inderdaad twee tussen die moeilijk serieus te nemen waren. Maar de overige tien waren echt niet zomaar muzikanten. Ik weet niet bij welk stadsdeel je bent wezen kijken... maar d'r zaten vrijwel alleen maar volwassenen in de Voorrondes hier in Bos & Lommer, mischien dat je alleen betrokken bent bij het beluisteren van demo's en/of doorspitten van aanmeldingen? Ik bedoel... zelfs de Cave krijgt nog demo's binnen van schele, halfdove en niet synchroon zingende meisjes van 9. (interpunctie... sinds wanneer is het okee als een allochtoon beter is in Nederlands dan een nederlander?) check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: En toch zijn jullie door naar de halve finale? |
|
quote: check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Hehehe, IAM for the win! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Yeah... whatever.. het ging in deze post niet eens om Misty Mourning zelf, maar gewoon om mensen erop te wijzen dat ze gratis een heleboel leuke bands kunnen komen bekijken... dus tsja.... stoer, een zinloze discussie winnen check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:+ 1 groepje demente syndroompjes van down die zelfs de meest geharde gooise matras linkse homo ervan overtuigen dat een strenger asielbeleid hard nodig is. Maar goed, stadsspelen klinkt gay, wedstrijden tussen bands zijn gay, en jij bent gay. |
|
quote: Prima, dan hou je je mond toch lekker tegen me? Rot echt een end op ofzo.... je zoekt het zelf op eikel! Bovendien vind ik er helemaal niets mis mee om wedstrijden tussen bands te houden... leuk juist, krijgen de bands ook eens de kans om zich met elkaar te meten en te kijken of ze het wel of niet eens zijn met de jury. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 8:16] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Niet in 020, maar wel elders in het land te aanschouwen: 26 Mei, GMC festival, het Viaduct,Groningen 1 Juni, Popfront 25 jaar festival @ Rock Inn, Zwolle 16 Juni, Totem festival, Almere 21 September, Simplon, Groningen, met o.a. Outburst (Stadsspelen te Amsterdam is toch niet door RidM georganiseerd?) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |