|
Auteur: |
|
|
Jullie mening? ik vind het zwaar heerschende folmetal. lekker relaxed om met een pilsje erbij naar te luisteren Born to the fight! |
|
Waylander heerscht !! Celtic Metal |
|
staat in m'n audiogalaxu lijstje, 'k ben benieuwd... |
|
waylander is echt gaaf, vooral ook omdat ze naast de metalnummers ook nog een aantal originele celtische folknumers hebben |
|
keer downen, zal wel goed zijn zeker aan jullie reacties te horen As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Mmmmm, met Kazaa vind ik het niet, maar het klinkt toch wel interessant, misschien links war ik van ze kan downloaden?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nog nooit audiogalaxy geprobeert? www.audiogalaxy.com Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Ok, ben nu aan het zoeken, iig bedankt voor de link, maar tot nu toe vind ik bijna alles op kazaa. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Op audiogalaxy vind je meer & makkelijker metal, mijn mp3 collectie is al over de 1000 nummers. Je vind er bekendere en minder bekendere nummers van bands en je kan vergelijkbare bands qua stijl vinden. Zeer relaxed proggie Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
quote: jezus wat een gouden tip, de site is makkelijk, snel en je kan er alles krijgen. ik heb nu eindelijk "i got erection" van Satyricon op de kop kunnen tikken... thanks mate!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
audoigalaxy heerscht wel, maar is soms heel traag bij het downen van nummers |
|
Ja en vaak ligt die er ook uit nouja bij mij ligt er vaak uit |
|
ik vin sunrise een mooi nummer, de rest klinkt ok wel aardug... |
|
net het nummer born to the fight gedownload. Het is leuk, zeker, maar iets te vrolijk voor mij |
|
Ja, klinkt iid best wel tof. Zitten heel toffe melodietjes doorheen. Wel een beetje blij maar het heerst behoorlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind het wel heeeeeel vrolijk. Niet echt mijn smaak maar het is wel goed gespeeld. |
|
Gisteren in Praag in een metal winkeltje wilde ik nog een cd'tje halen en mijn oog viel op Reawaking the pride once lost... ik was gelijk verkocht... wat een super band... en ze zijn fan van David Gemmell en ze maken hele goede muziek (want ook al zit dat "blije" deuntje er steeds wel bij, het blijft toch ook best ruig hoor ) Conclusie: Aanradertje voor mensen die een beetje metal willen leren kennen FREEZE |
|
quote: Hey toevallig! ik was gisteren ook in Praag werkweek met school, was btw ook in al die metal winkeltjes geweest. |
|
quote:DUDE!!! Ben je nog op dat plein geweest? Daar hadden ze zo'n vage Tjechische nu metal band FREEZE |
|
Plein bij die groete toren?! ja, daar was ik, heb 1 band gezien, met die gast met zo'n witte hemd, en een tattoo op zijn rechter arm hij deed met echt aan James denken toen hij zo schreeuwde'HEY!' 'HEY!' |
|
quote:Laat me ff raden... die bassist stonds met een ontbloot boven lijf te spelen? FREEZE |
|
Waylander is wel gaaf ja, maar heb gehoord van Trollgar (de sitemanager van Cruachan, Primordial, ...) dat ze live niet zo goed zijn, ze gebruiken de tin whistle niet meer live, dus kunnen ze het nummer Born to the Fight (hun beste nummer volgens mij) niet meer spelen, jammer, heel jammer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat zou inderdaad heeeeeel jammer zijn FREEZE |
|
Reawakening Pride Once Lost wind ik wel een ok album signature |
Index / Heavy Metal |