|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die scoort wel meer dan 40 punten. Waarom wordt die niet abrupt onderbroken en de kamer uitgesodemieterd? Dit is wel heel erg. Hoe is dit afgelopen? |
|
Niet zo'n goede combinatie, Vlaams met een dik frans accent en een dubbele tong... Toch heb ik liever een vrolijke dronken politicus dan onze zure Balkenende met z'n "zonder geloof kun je niet functioneren": http://www.godvoordommen.nl/2008/02/18/jan-peter-balkenende-atheisten-functioneren-niet/ Bah! |
|
quote: man, die doet al jaaaaren zo, de Walen zijn gek van hem... ... hij is ook in China buitengegooid tijdens de olympische spelen signature |
|
tijdens de jaarlijkse vergadering van zijn partij en die man is topper in voorkeursstemmen in Wallonië [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2010 22:53] signature |
|
ze maken r zelfs metal parodieËn op tout le monde aime papa [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2010 22:55] signature |
|
quote: Ik hoorde vandaag op de radio dat die christen nazi van een Balkenende vond dat iedereen zijn stoep sneeuw vrij moest maken als maatschappelijke plicht, wat een gehaktbal of niet Against God and Government |
|
In Antwerpen is 't verplicht, 100 euro boete als je het niet doet . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: 175 (in gans Vlaanderen) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2010 23:36] signature |
|
"We moeten het roer 360 graden omgooien" was ook zo'n fijne. LPF, uiteraard. Bruce Banner |
|
quote:Is het niet zo dat als de postbode zijn been breekt op jouw niet geveegde stoepje, dat je dan mede aansprakelijk gesteld wordt? |
|
minister van begroting : 75 en 32 = 117 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2010 23:38] signature |
|
quote: Ik zou uit protest mijn hele stoep ijsvrij pissen haha Against God and Government |
|
de eerste minister van BelgiË zingt de Marseillaise (frans volkslied) als men hem vraagt het Belgisch volkslied te zingen... hij kende het echt niet signature |
|
Deze heb ik ergens van internet geplukt: quote: http://zegdatniet.nl [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-01-2010 23:52] |
|
Ik kan er helaas geen audio of video fragment van vinden, maar toch is het een uitspraak die me bij is gebleven: Rooseveld (voorafgaand aan de ontwikkeling van de atoombom): You, scientists are blamed for the weapons to be used. But if you now won't work on weapons, the freedom of the world is at stake. neoplasma malignum |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |