IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 30 juni: Roadgrill 2007 Vorige pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 27-06-2007 17:21 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2007 17:20 schreef Murdering Monk het volgende:
Jep, wij spelen.

Drop je alleen de spullen of blijf je heel de dag?
haha moet wel heel de dag blijfen he, moet ook afbouwen. Maar ik ga natuurlijk vollop genieten van de hamburgers

The trend is dead.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-06-2007 17:24 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Het zal me benieuwen wat voor vlees we vreten idd, hehe

En niet vergeten cdtje te scoren he, ik ben vrij herkenbaar, ik ben die vent op krukken.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Cees
Usericon van Cees
Posted 27-06-2007 17:44 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2007 17:24 schreef Murdering Monk het volgende:
Het zal me benieuwen wat voor vlees we vreten idd, hehe

En niet vergeten cdtje te scoren he, ik ben vrij herkenbaar, ik ben die vent op krukken.

Jaja, dok jij het . Ik krijg gratis vreten ben roadi

The trend is dead.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 01-07-2007 13:27 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

En het was een mooi feestje.

Context: We speelden niet geheel foutloos, en niet onze eigen gear gebruiken is ook niet aan ons besteed. Maar ondanks dat ging het toch wel redelijk, niet onze beste show ooit, maar helaas, gezien de omstandigheden vond ik dat we het niet slecht deden.

Conorach: Erg gaaf, ik kende er niets van, maar vond het zeker een aangename kennismaking met die band. Nummers klonken erg goed, zat leuk in elkaar.

Calibern: Die zang was niet zo mijn ding. Ook hiervan kende ik verder niets, er werd wel goed gespeeld, maar aan mij was deze band niet besteed, geluukig dachten andere mensen op het terrein daar anders over, gezien de reacties.

Montany: Ook dit was mijn eerste kennismaking met deze band, maar dit smaakt voor mij wel naar meer. Erg gave ouderwetse heavy metal, inclusief zang. Hier ga ik zeker wat van opzoeken.

Roadkill: Erg gave show, veel bekende nummers voorbij horen komen. Show zag er goed uit, en het werd erg goed ontvangen door het aanwezige publiek. Alleen halverwege toch last gekregen van mn poot en het staan ed. dus maar gaan zitten.

Eten en drank was hartstikke goed in orde, parkeergelegenheid was ook prima geregeld.

En ik slaap nooit meer in een trailer. Wat een hel, hehe, opgevreten door de mugen en een zwembad door zeilen die losschoten en scheurden in de zeikende regen.

Al met al een erg gave dag, en volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Cees
Usericon van Cees
Posted 02-07-2007 18:02 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Het was wel gaaf ja

The trend is dead.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com