Murdering Monk |
For a nihilist nothing is at least something... |
|
|
|
Posted 01-07-2007 13:27 by Murdering Monk |
|
|
En het was een mooi feestje.
Context: We speelden niet geheel foutloos, en niet onze eigen gear gebruiken is ook niet aan ons besteed. Maar ondanks dat ging het toch wel redelijk, niet onze beste show ooit, maar helaas, gezien de omstandigheden vond ik dat we het niet slecht deden.
Conorach: Erg gaaf, ik kende er niets van, maar vond het zeker een aangename kennismaking met die band. Nummers klonken erg goed, zat leuk in elkaar.
Calibern: Die zang was niet zo mijn ding. Ook hiervan kende ik verder niets, er werd wel goed gespeeld, maar aan mij was deze band niet besteed, geluukig dachten andere mensen op het terrein daar anders over, gezien de reacties.
Montany: Ook dit was mijn eerste kennismaking met deze band, maar dit smaakt voor mij wel naar meer. Erg gave ouderwetse heavy metal, inclusief zang. Hier ga ik zeker wat van opzoeken.
Roadkill: Erg gave show, veel bekende nummers voorbij horen komen. Show zag er goed uit, en het werd erg goed ontvangen door het aanwezige publiek. Alleen halverwege toch last gekregen van mn poot en het staan ed. dus maar gaan zitten.
Eten en drank was hartstikke goed in orde, parkeergelegenheid was ook prima geregeld.
En ik slaap nooit meer in een trailer. Wat een hel, hehe, opgevreten door de mugen en een zwembad door zeilen die losschoten en scheurden in de zeikende regen.
Al met al een erg gave dag, en volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.
|