|
Auteur: |
|
|
Iemand into deze legendarische metalcore band? Volgens zanger Sean Ingram gaan ze namelijk weer nieuw materiaal schrijven! |
|
ken alleen dat ding met naplam death. Suck my piss |
|
jeps wordt hier al vaak gedraait, zeker jaarlijst materiaal |
|
Geniale band! Heb de nieuwe nog niet gehoord maar alle oude platen gaan erin als koek! Hoop erbij te kunnen zijn als ze in Nl spelen! |
|
quote: Yep, heb het als promo gekregen, maar ik moet het nog eens erg degelijk beluisteren. De eerste indruk was in ieder geval zeker niet slecht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
30 juni spelen ze in 013. |
|
Hellfest Godver wat een line-up in de kleine tent op de zondag: 01:00 / 02:00 BRUTAL TRUTH 22:50 / 23:50 ELECTRIC WIZARD 20:50 / 21:50 COALESCE 19:05 / 19:55 BLACK DAHLIA MURDER 17:25 / 18:10 ORANGE GOBLIN 15:55 / 16:35 UFOMAMMUT 14:25 / 15:05 WOLVES IN THE THRONE ROOM 12:55 / 13:35 DESPISED ICON 11:35 / 12:05 WHITECHAPEL |
|
Ik ga ze zien in Amsterdam, maar dat moet ik nog even bezien. Denk niet dat ik dat ga redden, 2 supports en in de Winston, kankerlaat begint dat altijd. Zie ze ook wel op Pressurefest, maar dan geen volledige set. Wil toch wel een volledige set zien hehe WHAT MORE DO YOU WANT FROM MEEEE |
|
quote: Ja hallo! Doe ik m'n best om niet in het hellfest topic te kijken, martel je me hier! quote: Het is dat ik een maand geen huis heb, anders had je wel bij mij mogen crashen [Dit bericht is gewijzigd door kaliumhyperoxide op 08-06-2009 18:44] One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Ik doe die show van Coalesce in A'dam en wij beginnen gewoon op tijd hoor!! Eerste band om 20.30u en zullen zo'n half uurtje spelen, Misantropicana (met zanger van Disenvowed) als 2e en die spelen zo'n 15-20 min. Daarna de beurt aan Coalesce dus die zullen uiterlijk 22u op het podium staan en ik schat dat ze een uur (hopelijk langer maar ja) zullen spelen. Ruim op tijd afgelopen dus om de diverse treinen (5 min. lopen v.d. Winston) te halen. Groeten, Sam www.amsterdam-underground.com |
|
quote: Hm, móet te doen zijn, moek wel de laatste trein naar Zwolle nemen en dan verder te fiets... snel even een fiets regelen. :D |
|
Die haal je toch gewoon in Amsterdam denk wel aanwezig trouwens! |
|
Wat is die nieuwe plaat, OX, toch geweldig goed zeg en idd nu al jaarlijst materiaal! Ga dit zien want live is deze band super en zo'n zieke stem als Sean Ingram hoor je zelden. Groeten en tot dinsdag, Sam |
Index / Heavy Metal |