IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : SVAROGOVO KOLO Folk Metal Festival - Ukraine
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2007 17:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

SVAROGOVO KOLO Folk Metal Festival in de Ukraine

PLACE and TIME: Sevastopol, Crimea, Ukraine. Preliminary date: 18/08/2007 (or one week before/after 18/08/2007). More information will be available in June.

ASSUMED ENTRANCE FEE:
10 EUR - at the entry,
9 EUR - at the entry with a flyer,
7 EUR - advance booking since 20/07/2007. Advance booking will be accomplished a week before the gig (the correct date will be specified in June). The first 100 persons receive pro-printed CD-R’s with music of the Festival participants as a gift. Advance booking also enables buying the Festival T-shirts as well as CD’s of some participants at cut rates. The contact information will be available in July.

Ingeschreven bands (deelname is dus nog niet 100% definitief):

BERZYNAS (Ukraine, Folk Pagan Black Metal)
CHUR (Ukraine, Pagan Folk Metal, www.chur.ho.com.ua)
YAV’ (Russia, Pagan Black Metal).
OPRICH’ (Russia, Pagan Folk Metal, www.oprich.com)
YANKA KOZYR’S ORCHESTRA (Ukraine, theater-like Art-Folk-Gothic-Classic-Rock show, www.oyak.com.ua)
ARKONA (Russia, Pagan Folk Metal, www.arkona.heavymusic.ru)
THUNDERKRAFT (Ukraine, Pagan Deathcore, www.thunderkraft.narod.ru)
TUMULUS (Russia, Prog-Art Folk Pagan Metal, www.tumulus-band.com)
GARDARIKA (Ukraine, Pagan Doom/Black, www.gardarika.com.ua)
TRIGLAV (Ukraine, Sophisticated Epic Pagan Metal with folk and neoclassic elements, www.triglav.ws)
IVAN TZAREVICH (Russia , Folk/Thrash Metal, www.ivan-tzarevich.ru)
HORDAK (Spain, Pagan Metal, www.paganhordak.com)
SMOUTA (Russia, Pagan Metal, www.smuta1.narod.ru)
GJALLARHORN (Ukraine, Nordic Black Metal)
SVARGA (Ukraine, Pagan Folk Black Metal, www.thepaganfront.com/svarga)
RUINA (Ukraine , Pagan Folk Metal, www.ruina.com.ua)
KRODA (Ukraine, Pagan Folk BM, www.kroda.com.ua)

Ziet er vooralsnog erg goed uit en de entree kost ook geen drol...visum is verder ook niet nodig voor de Ukraine dus een makkelijk reisje voor een geweldig festival

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-05-2007 17:16]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 17:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 17:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
SVAROGOVO KOLO Folk Metal Festival in de Ukraine

OPRICH’ (Russia, Pagan Folk Metal, www.oprich.com)

ARKONA (Russia, Pagan Folk Metal, www.arkona.heavymusic.ru)

TUMULUS (Russia, Prog-Art Folk Pagan Metal, www.tumulus-band.com)

SVARGA (Ukraine, Pagan Folk Black Metal, www.thepaganfront.com/svarga)

KRODA (Ukraine, Pagan Folk BM, www.kroda.com.ua)

Wow! Gaaf festival zeg! Kroda live??

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2007 17:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geen Korpiklaani?

signature

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2007 17:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 mei 2007 17:04 schreef Hub de Gallier het volgende:

GJALLARHORN (Ukraine, Nordic Black Metal)

Gjallarhorn is geen nordic black metal, het is Finse folk
http://www.gjallarhorn.com/

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 17:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 17:30 schreef Beli Mawr het volgende:
Gjallarhorn is geen nordic black metal, het is Finse folk
http://www.gjallarhorn.com/

Nietus: http://www.metal-archives.com/band.php?id=84947

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2007 17:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

BAN! wegens onwetendheid

signature

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2007 17:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 mei 2007 17:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Nietus: http://www.metal-archives.com/band.php?id=84947

ok, dan zijn er op z'n minst 2 Gjallarhornen zoals er op z'n minst 2 Cruachans zijn

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 17:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Volgens Metal Archives zijn er al 4 (met verschillende spelling) en daar staat die van jou nog niet eens bij.

Hub de Gallier
Posted 16-05-2007 17:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, erg gave line-up zover en de entree is op z'n duurst 10 euro

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2007 17:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 mei 2007 17:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens Metal Archives zijn er al 4 (met verschillende spelling) en daar staat die van jou nog niet eens bij.
heb je het nu over Gjallarhorn?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 18:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 17:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, erg gave line-up zover en de entree is op z'n duurst 10 euro

Tsja, alleen die vervoerskosten..

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 18:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 17:50 schreef Beli Mawr het volgende:
heb je het nu over Gjallarhorn?

Gjallar Horn
Gjallarhorn (Ita)
Gjállarhôrn (Swe)
Gjallarhorn (Ukr)

Hub de Gallier
Posted 16-05-2007 18:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Met wat geluk heb je voor een mooie prijs een ticket naar de Ukraine, maar vlieg niet met KLM want dat scheelt wel honderden euros naar de Ukraine/Russische Federatie.

Voorbeeld van afgelopen winter toe ik naar Rusland ben geweest:
KLM: van Amsterdam via Moskou naar Stavropol: 3000 euro
Lufthansa/Austrian Airs: van Düsseldorf via Wenen naar Rostov-Na Danu: 500 euro

Scheelt dus 2500 euro om op ongeveer dezelfde plek uit te komen

Hub de Gallier
Posted 16-05-2007 18:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 18:21 schreef Onweerwolf het volgende:

Gjallar Horn
Gjallarhorn (Ita)
Gjállarhôrn (Swe)
Gjallarhorn (Ukr)
Er was ook nog een Noorse Gjallarhorn maar weet niet of die nog bestaan, was ook een klein obscuur bandje.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 18:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 18:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Met wat geluk heb je voor een mooie prijs een ticket naar de Ukraine, maar vlieg niet met KLM want dat scheelt wel honderden euros naar de Ukraine/Russische Federatie.

Voorbeeld van afgelopen winter toe ik naar Rusland ben geweest:
KLM: van Amsterdam via Moskou naar Stavropol: 3000 euro
Lufthansa/Austrian Airs: van Düsseldorf via Wenen naar Rostov-Na Danu: 500 euro

Scheelt dus 2500 euro om op ongeveer dezelfde plek uit te komen

Dat scheelt zeker enorm! Echter is 500 euro natuurlijk nog steeds veel geld. Dat zit er op dit moment helaas niet in.

Hub de Gallier
Posted 16-05-2007 18:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op zich is dat nog veel ja maar een lang weekend Wacken kost mij ook een dikke 600 a 700 euro dus al met al zal het qua prijs ongeveer hetzelfde zijn. Voordeel is hier dat er niet alledaagse bands spelen

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2007 18:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 mei 2007 18:21 schreef Onweerwolf het volgende:

Gjallar Horn
Gjallarhorn (Ita)
Gjállarhôrn (Swe)
Gjallarhorn (Ukr)

De Gjallarhorn die ik bedoel is zuivere Finse folk, dus totaal geen metal maar ze zijn wel erg goed, live ook heel erg te smaken

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 18:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 18:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
Op zich is dat nog veel ja maar een lang weekend Wacken kost mij ook een dikke 600 a 700 euro dus al met al zal het qua prijs ongeveer hetzelfde zijn. Voordeel is hier dat er niet alledaagse bands spelen

Mmmja, mijn Wacken is meestal wel wat goedkoper, zo tegen de 500 Euro alles bij elkaar schat ik. Zou ik naar de Ukraine willen gaan, dan moet ik Wacken sowieso laten schieten en dat is voor mij geen optie, aangezien ik daar ook met een groep vrienden heen ga. De gezelligheid is natuurlijk ook belangrijk.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 17-05-2007 0:14 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Op Hordak na zeggen die bands me echt helemaal niets. Misschien toch eens de sites bezoeken .

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-05-2007 0:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2007 0:14 schreef Meridian het volgende:
Op Hordak na zeggen die bands me echt helemaal niets. Misschien toch eens de sites bezoeken .

Dat ken ik dan weer niet. Best vreemd trouwens: allemaal Russische en Oekraïense bands + eentje uit Spanje.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-05-2007 11:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Klinkt erg interessant! Even kijken of het financieel gaat lukken, er staan nog wat andere uitjes in de planning
Misschien moet ik maar even fulltime gaan werken een deel van de grote de vakantie

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-05-2007 15:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nou Verval, voilá, 13892034 Russische bands!

Hub de Gallier
Posted 18-07-2007 17:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com