|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 9 juni Wantijpark, Dordrecht Dit jaar is niet zomaar een editie, maar welgeteld de tiende editie. Dus pakken we dankzij een extra bijdrage van de gemeente Dordrecht uit met een stevig programma. Woon bron podium (Hoofdpodium) Krezip (Pop) Textures (Metal) Heideroosjes (Punkrock) Montevideo (BE, Discorock) Delinquent Habits (USA, Latino hiphop) Edwin Pennock & band (Pop) - Regioband The Dead Rudolfs (Garagerock 'n' roll) - Grote Prijs van Zuid-Holland Regiopodium New Par (Rock/Metal) Winnaar Rockslag bij Gorinchem Orion (Gothicmetal) Popschool Risskant (Hiphop) Popcentrale Frans Huxie (Skapunk) Wildcard Kinkobra (Grunge/Rock) Winnaar Kleine Prijs v/d Alblasserwaard Down Under (Powerfunkrock) Winnaar Kleine Prijs van Dordt Switch (Rock/R&B ) Winaar(s) internet top 3 Simply Us (Pop) Winnaar(s) internet top 3 Karmakonga (Reggae/dub) SENA Performers POPNL Award Viberider (Stonerpop) Winnaar Gooth Grote Prijs van Ridderkerk Naast het Woonbron podium en het regiopodium is er ook weer de JongerenSPOT! waar deelgenomen kan worden aan verschillende activiteiten en bij ToBe on the dancefloor kan genoten worden van de verschillende dansgroepen. Aanvang: 13.00 uur Einde: 22.00 uur Entree: GRATIS Meer info: www.wantijpop.nl |
|
Ik ben er sowieso Opdat den HertogJan moge vloeien. |
|
Ik kom ff kieken! |
|
Aanwezig!!! |
|
Nou, ik neem standaart HertogJan mee naar zoiets |
|
WoonBronpodium: 13:00 - 14:00 Textures Metal 14:30 - 15:30 Delinquent Habits (USA) Latino hiphop 16:00 - 16:30 Edwin Pennock & band Pop Regioband 17:00 - 17:30 The Dead Rudolfs Garagerock 'n' roll 18:00 - 19:00 Heideroosjes Punkrock 19:30 - 20:30 Montevideo (BE) Discorock 21:00 - 22:00 Krezip Pop Regiopodium: 13:15 - 13:45 Switch & Simply Us Rock/R&B & Pop 14:10 - 14:40 Orion Gothicmetal 15:05 - 15:35 New Par Rock/Metal 16:00 - 16:30 Frans Huxie Skapunk 16:55 - 17:25 Risskant & Band Live Hiphop 17:50 - 18:20 Kinkobra Grunge/Rock 18:45 - 19:15 Down Under Powerfunkrock 19:40 - 20:10 Karmakonga Reggae/Dub 20:35 - 21:05 Viberider Stonerpop |
|
Schop! Jammer dat Textures al als eerste speelt. Maargoed, dan maar een beetje bijtijds weg. |
|
Hele dag aanwezig, zoals het er nu uitziet |
|
Het word ene relaxte dag |
|
Als het enigszins droog blijft. De vooruitzichten zijn niet heel gunstig helaas. |
|
Boh, lang leven den paraplu.. En anders vette pech,ik ga gewoon, regen of niet |
|
quote: ben ook wel aanwezig en dat eventuele slechte weer neem ik maar voor lief meestal is het gruwelijk lekker weer met wantijpop dus heb goeie hoop dat t ook dit jaar zo is |
|
In de nacht eropvolgend is in Bibelot de afterparty met om. 00.00-0.45 uur een optreden van de industrial metal formatie DEADCELL! www.bibelot.net |
|
Ah zal ook wel aanwezig zijnnn |
|
Bands die ik gezien heb: Textures --> Wederom loeistrak, alleen jammer dat ze zo vroeg speelden. Delinquent Habits --> Wel aardige latino hiphop, waar de grap na een half uurtje wel af is. The Dead Rudolfs --> Kende ze niet, maar het was leuk om een keer naar te kijken en luisteren. Heideroosjes --> Altijd een gave show, beetje veel mongolen in het publiek alleen. Het weer was ook ideaal: de hele dag zwaar bewolkt en zo'n 24/25 graden |
|
boh.. was wel relaxt he beetje vroeg afgelopen.. mja t was genoeg naar mijn zin. |
|
quote: Er wordt daar trouwens wel erg streng gecontroleerd om zelf meegebrachte drank |
|
hehe nounou ze zouden bijna gaan zeuren om de absinth |
|
Sta je daar met je tapbiertje terwijl mensen met complete koelboxen het terrein opkomen. Edit: Toen ik na de Heideroosjes (19.05) wegging, zag ik dat er niemand meer op het regiopodium stond te spelen. Maar volgens het tijdschema hoorde er toen wel iets te spelen. Iemand enig idee wat er aan de hand was? Het zag er nogal uitgestorven uit daar. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 10-06-2007 10:42] |
|
Hehe, tapbier is te duur.. Wij hadden dus sixpack HertogJan, kanij en absinth.. En verder krijg je van iedereen halveliter blikken |
|
En aan het einde van de dag zie je allemaal rondtollende 16-jarigen, die geen idee meer hebben wat ze aan het doen zijn. |
|
Indeed Ik kon nogwel degelijk naar huis rijden.. Maar sommigen waren echt heeeel ver |
|
Ja, het was wel gezellig gisteren. Textures, De Heideroosjes (vooral hun oude nr's) en Frans Huxie waren voor mij de bands van de dag. Verder waren The Dead Rudolfs ook wel oke. Idd, er werd erg streng gecontroleerd op de drank. Zag zelfs gasten met kratten bier lopen |
Index / Concerten |