|
Auteur: |
|
|
Interessante omschrijving. Inclusief cleane vocals ala Temnozor? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nee, de zang is meer schel en tegelijkertijd diep schreeuwend (hehe) maar is veelal iets naar de achtergrond gemixt waardoor de bijna hypnotizerende gitaarlijnen de aandacht blijven vragen. Elk 'normaal' nummer word afgewisseld met een instrumentaal folky nummer en alle nummers lopen in mekaar overeen waardoor 1 geweldig geheel gevormd word. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Now downloading! Ben benieuwd, omschrijving klinkt gaaf iig. Naam is trouwens ook erg tof. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Toch maar is wat van gaan opzoeken dat Russische spul is 9 van de 10 keer knetter gaaf. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat klinkt inderdaad niet bepaald verkeerd. Maar die naam kan zo in het rijtje "Overmars - Boris". Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik had dat album een tijd terug eens beluisterd, maar vond het toen niet bepaald interessant. Nog maar eens een kans geven. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 16-05-2007 21:48] |
|
Zojuist aangezet deze plaat. De vogeltjes aan het begin zijn in ieder geval uitermate krieg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pfoe, wat een schel geluid heeft die plaat zeg. Verder wel redelijk interessant tot nu toe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inmiddels ongeveer halverwege en hoewel ik er eerst niet zo veel mee kon, moet ik zeggen dat het nu wel gaaf begint te worden. Met name de gitaarstructuren zijn inderdaad vrij gaaf en dat schept een behoorlijk extreem geluid. Vocals zijn typisch Oosteuropees; erg raspende screams. Er zitten trouwens ook wel cleane stukjes zang in, maar niet veel. De ambient stukken tussendoor varieren van vrij simplistisch tot sfeerverhogend. Niet slecht maar ik heb wel veel beter gehoord. Ohja en de vogeltjes zijn echt krieg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat kun je echt niet menen! |
|
quote:Ik zat die post ook al met enige verbazing te lezen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik zal mijn mond maar weer houden denk ik. |
|
Ik vraag mij zo stiekem toch wel af uit welke taal de naam "reusmarkt" afkomstig is. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: De outlet store van de Wibra? |
|
Ben je niet in de war met de schoenenreus? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Naam is vrij apart ja hahaha. Moest zelf trouwens wel wennen aan de plaat, was dus niet vanuit het niets ineens een knaller....heeft echt moeten groeien. Zijn toch vaak de beste albums. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga het album nu even luisteren, ben benieuwd "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Laat je niet misleiden door het eerste, tamelijk lange intro met vogeltjes en waterstroompjes in bossen hehehe...dat werkte namelijk nogal op mijn zenuwen de eerste paar luisterbeurten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Genoeg goede bands uit die hoek maar niet allemaal ala Von en Watain dus niet aan jouw besteed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Zo, heb de eerste paar nummers geluisterd en moet zeggen dat het erg gaaf klinkt! Het doet me wel enigzins aan Drudkh denken, maar dat is een geniale band "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
wat een hoax signature |
|
Die intro's hadden wel wat minder gekund, maar met de muziek is niks mis..hier en daar wat Drudkh en ik ontwaar zelfs wat oude Hades invloeden. |
|
quote: Hax? Suck my piss |
|
Temnozor? Dat moet ik horen! |
Index / Heavy Metal |