|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: smileys werken soms een beetje misleidend |
|
quote: Tering, was weer erg gezellig Zuipen voor Satan! spelfout weggehaald... |
|
En of het gezellig was; ik geloof alleen wel dat wij met ons tweeën met name verantwoordelijk waren voor het opmaken van de biervoorraad van de jarige dame. Die jonkies van tegenwoordig kunnen ook niet meer fatsoenlijk drinken Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Was vanochtend ook goed aan mijn toestand te merken, tering, lang geleden dat ik een kater van dit formaat had spelfout weggehaald... |
|
Geweldig! Hoop dat het doorgaat en ik er bij kan zijn. Ik herinner me dat ik ze voor het eerst op Vara's Vuurwerk hoorde toen ik een jaartje of 16 was. Toen World Circus meteen gekocht. Dat jaar stonden ze op Dynamo... Aaargh, dat heerlijke jeugdsentiment... Bla |
|
quote: Herkenbaar!!! |
|
Yep! (oudje...) Bla |
|
We'll keep you posted |
|
ze komen op meerdere plaatsen in nederland eindhoven ligt ook wel erg uit de richting... |
|
quote: Samen pilsje doen dan oma? |
|
quote: Mooi, als ze in mokum komen dan wil ik wel ff een kijkje nemen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Nu wel? Het staat al op hun myspace. |
|
quote:Daar staat het zelfs al een tijdje maar het is nog niet rond. Verwacht er weinig problemen mee maar deze aankondiging is net iets te voorbarig geweest |
|
da denk ik ook ja!! |
|
Da zede gij ja! |
|
Morgen ff Dreeke bellen!! |
|
Daar heb ik het nummer niet van Je hebt maar fijn nog even geduld. Het duurt nog bijna een half jaar |
|
TOXiK!!! ben er helaas waarschijnlijk niet |
|
quote: Peetah wel heeee De ouwe garde zeg maar!! hehe |
|
ze hebben twee data in nederland redelijk vaststaan, maar de info is nog niet compleet, er wordt nog wat gesleuteld. ben benieuwd iig allemaal dik en kaal waarschijnlijk (en terecht) |
|
Ik hoorde van Dre dat een Oostblok Management hun zaakjes regelt. Ben benieuwd wat daarvan terecht komt!! Allemaal iets te voorbarig tot nu toe.. |
|
quote:Moed houden [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-05-2007 16:46] |
|
quote: dit komt ook uit Polen en ik kan je zeggen dat ze de zaakjes prima voor elkaar hebben! Is ook een stuk goedkoper. http://www.massive-music.pl |
|
blabla... niet goed gelezen. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 27-07-2007 15:03] "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |