|
Auteur: |
|
|
Ik ben van plan om straks even naar A'dam te gaan. Ik denk er net pas aan, dat die lui vandaag trouwen. Iemand een idee of het erg druk is, of valt het mee?? |
|
LOL Bazzio Attacks!!! |
|
Gewoon doorrijden Geen idee trouwens hoe laat het plaats vindt. |
|
ben btw met de trein |
|
ziet er op tv wel heel erg druk uit dan ga ik maar niet |
|
quote: Dan kom je ZEKER op tijd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee hoor, valt mee: dat zijn voornl. dummies. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-02-2002 11:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zou wel moeten eigenlijk. hehehe |
|
Ik vond het indrukwekkender als verwacht. Heb er een stuk van gezien toen ik thuis kwam van mijn werk. Het ja-woord was toen al gegeven... MAAR... Ik heb wel de 'balkonscene' mogen aanschouwen, whoaha! |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Was wel induxwekkend hè? David Alexander heerschte seg... |
|
Maxima had een grote grijns op haar gezicht. Prachtig gewoon. Echt een schatje. |
|
Maxima straaaaalde echt van geluk. Ik hoop zelf ook ooit zo te stralen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |