|
Auteur: |
|
|
Nee, natuurlijk ken ik dit niet, het zal ongetwijfeld ook ongelooflijk kut zijn. Ik bang liever op Metal Church, Sabbat, Mysto Dysto en Overkill. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: je bent tussen de woorden bang en liever de woorden "uit geld gebrek al jaaaaaaaaaaaaren" signature |
|
Nee hoor, zo lang luister ik nog geen metal, en daarnaast heb ik geen geldnood. En muziek is tijdloos, zeggen ze wel eens. Al is dit muzikale project hoogstwaarschijnlijk zinloos, maar da's weer wat anders. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Wahahahaha fagg0t! |
|
quote: je onderbouwing is net zo sterk als je reviews. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Je moet het eens proberen, als je teelballen ingedaald zijn, dan praten we wel verder. |
|
quote:Oe now joe hurt mie! Sukkel ... |
|
quote: straks rukt het zijn eileiders uit wanhoop anaal de wereld in... signature |
|
Zit je weer op het azijninfuus aangesloten, zuurpruim. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik lees net dat de band gestopt is... |
|
quote: quote: http://xi.eldritchentity.com/projects_CATACOMBS.html Luister nu In the Depths of R'lyeh, vette peop. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Index / Heavy Metal |