|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon 13 in een dozijn death metal, niets meer niets minder. Die Doom EP was wel aardig, de rest; boeiend. |
|
deze plaat doet me zo in eerste instantie weinig.. Doom, en die eerste ploat waren best te doen. |
|
Ik begreep van anderen dat deze gasten vroeger deathcore voort brachten maar op dit nieuwe album kan ik daar weinig meer van bespeuren. Dit is gewoon pure, technische death metal. En wat mij betreft is dit toch een hele fijne plaat. Zeker als je fan bent van technische death metal kun je je vingers niet echt branden aan dit schijfje. Wat me als eerste opviel is de sterke nummers en het krachtige gebruik van melodieën. De muzikanten hebben duidelijk met veel liefde en aandacht aan dit album gewerkt. Het enige probleem dat ik er persoonlijk mee heb is dat de spontaniteit een beetje weg is. Dat probleem heb ik wel vaker bij technische death metal. Maar dat is dus eerder een persoonlijk ding. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het album Demonocracy is voor mij de eerste (echte) kennismaking met de band. Daarvoor heb ik de band eigenlijk een beetje links laten liggen. Misschien kwam het door de deathcore die men in het verleden speelde, ben daar niet zo dol op Dit album vind ik eigenlijk best lekker klinken en doet mij denken aan The Black Dahlia Murder. Natuurlijk is alles al een keer gedaan, maar het luistert wel lekker weg allemaal |
|
Moet er niet 'trashcore' in de titel staan? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hm, van myspace-deathcore-pioniers naar dertien-in-een-dozijn deathmetal naar ... een coverband van Gorguts? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nooit gesnapt. En nu gaan we vegen |
|
Wij jou ook niet, dus dat scheelt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Klinkt wel weer beter dan de dertien-in-een-dozijn death metal. Zal het wel eens beluisteren, maar dan waarschijnlijk weer roepen dat Doom veel beter was. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Doom was gewoon ontzettend vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deze band was gewoon ranzig goed bij hun demo en de Doom EP. Voila, daar heb je het al. En ik heb de plaat nog niet eens gehoord. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die nieuwe track is echt gaaf, een stuk proggier dan we van ze gewend zijn. Vooral de baspartijen van Nick Schendzielos staan heerlijk in de mix! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |