|
Auteur: |
|
|
Aanwezig. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Kan Sonata Arctica de 013 uitverkopen? |
|
Aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Dat zie ik zo gebeuren. Vorig jaar was Plato binnen een paar dagen uitverkocht, en in de tussentijd zijn ze nog steeds sterk gegroeid in populairiteit, vooral veel jonge fans ook. Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken. |
|
Poging tot, maar ik moet wel terug zien te komen en het geld ervoor hebben. Wil op zich wel |
|
Ik ben er ook bij! |
|
quote: Jawel. Hoewel ik eerder bang ben dat Dimmu en AA de 013 uitverkopen, want daar wil ik écht graag heen. Binnenkort maar daar een kaartje voor halen. |
|
quote: Volgens de reactie-pagina van 013 gaat het concert begin volgende week uitverkocht zijn. |
|
quote:^2 En dat 3 maanden voor aanvang.. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Decemberunderground op 03-09-2007 13:26] AFI. CHILDREN OF BODOM. SONATA ARCTICA «3' |
|
Aanwezig! |
|
Hier ben ik ook bij! |
|
Was best leuk. Ondanks dat het powermetal was. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ride the Sky was leuk, niet bijzonder, heb ik een paar nummers van gezien vanuit achterin 013. Epica had ik meer van verwacht, het kwam voor mijn gevoel allesbehalve op gang. En Sonata Arctica was gewoon geniaal. Tssj! Tak! Boem! :D |
|
|
Index / Concerten |