|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 23 juni t'Ukien in Kampen Metalcafe met live bands. The monolith Deathcult See My Solution Hymir Entree 4,- |
|
...zeker van de party! |
|
Ben er ook bij! Het is de lichtinval ;') |
|
jammer, wel dichtbij maar graspop.. ander keertje weer er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
jeps Graspop |
|
Ik ben erbij! (ga zelf spelen) Tot dan! (www.hymir.nl) |
|
quote: |
|
quote:cute.... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hoe zit het met de bereikbaarheid? Best eindje van station af toch? |
|
Nee hoor. |
|
Erg duidelijk topique |
|
Ja toch? Er is aangegeven wie er spelen, waar het gespeeld wordt, hoeveel het gaat kosten én waar het is. Duidelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Eh Mayo, wij gaan dan toch naar Sodom?! see you at occultfest! |
|
quote: Is trouwens goed te doen hoor vanaf station, zit in het centrum. see you at occultfest! |
|
Zaterdag 23 juni Metalcafe met live bands. The monolith Deathcult See My Solution Hymir Open 20:30 aanvang 21:00 Entree 4,- t'Ukien Korteweg 4 Kampen Het is vanaf de trein/bus HOOGuit 15 min lopen. Brug over 2de rechts Met de bocht meelopen(Gasthuisstraat) Plein oversteken(Nieuwe markt) Dan rechts(Burgwal) Gelijk links (Brugje over,langs de AH) Alsmaar rechtdoor(Flevoweg) Na 500 meter aan je linkerhand,aan de rand van het park(Korteweg 4) http://myspace.com/springstoffestival www.ukien.nl [Dit bericht is gewijzigd door springstof op 29-05-2007 12:25] |
|
hmm als ik kan kom ik ook wel ff kijken, hymir supporten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Heb je het topique titel wel eens gelezen? |
|
quote: Ja wij gaan naar Sodom. Spelen daar wel vaker bandjes, was gewoon een vraag. |
|
quote: Oh, maar dat zei je niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gave line up ik ben zeker van de partij. |
|
|
|
Gave flyer. Ziet er goed uit |
|
Zeker gave flyer, Ons logo is voor het eerst eens een beetje te lezen, iig zoals het hoort |
|
niet te lezen dus.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Precies |
Index / Concerten |