IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tarot
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 11:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.wingsofdarkness.net/php/index.php

zijn er hier mensen bekend met het Finse Tarot?? Denk het niet aangezien er geentopic van deze goede band te vinden is. Ik kon tot voor kort helemaal niets van deze band maar zag ze live onlangs (op de afgelaste tour met oa finntroll. Ik werd helemaal weggeblazen (in d epositieve zin). Vooral de cd "Crows fly back" is een sterke aanbeveling aan diegeen die van melodieuze doch stevige metal houden (een mogelijk vergelijking kan worden gemaakt met bands als Helstar en Vicious rumors).
Als die laatse je aanspreken moet je Tarot zeker eens proberen

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2007 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

attila_de_hun
Posted 25-05-2007 11:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

goede bespreking aLhoewel de band niet op Nightwish lijkt (en vee beter is). Jammer is weer wel dat het gehalte aan schone dames bij tarof weer lager ligt

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2007 11:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Oef; Ik dacht dat deze topic over het zweefteef spel zou gaan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

attila_de_hun
Posted 25-05-2007 11:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2007 11:17 schreef kwelgeest het volgende:
Oef; Ik dacht dat deze topic over het zweefteef spel zou gaan.

echt niet. wat is je sterrenbeeld trouwens??
(ik vermoed dat de muziek niet geheel aan jou besteedt is trouwens)

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2007 16:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die laatste vind ik echt jankmuziek. Commercialtiteit ten top

mi

signature

attila_de_hun
Posted 25-05-2010 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

(nu wel in het goede topic)

ik vind de nieuw van Tarot wel erg goed zeg. Mooi melodieus maar toch met power. Doet me een beetje denken aan het oudere Europe werk (eerste twee platen).
Een band die niet de aandacht krijgt die ze verdient naar mijn mening.

PS: hypnos kan deze cd met een gerust hart links laten liggen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-05-2010 20:52]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com