|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij is binnen. |
|
Ik vind Caesar een te gekke drummer (inkoppertje natuurlijk..), de muziek vind ik echter geen reet aan. |
|
Wel gienig om te horen, maar vind het wel een beetje overrated eigenlijk |
|
|
|
Kom op zeg, ze teren nog steeds grotendeels op nummers die ouder dan jij zijn. |
|
Ik vind het ouwelullenrock. Dat geeft niks, maar ik vind er geen kut aan. |
|
Ben heel erg benieuwd naar hun live prestatie, morgen eindelijk de heren aan het werk zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb ze gisteren live gezien, was best een vette show |
|
Nog steeds een van de beste nederlandse live acts, zowel elektrisch als akoestisch. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik heb alleen elektrisch gezien, maar dat was wel helemaal te gek! |
|
De Earring was het eerste concert waar ik ooit heen ging. Als elfjarig broekie met mijn pa mee naar de Flint/Stadshal in Amersfoort. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Luister de laatste tijd vaak naar het album N.E.W.S., ja dat vind ik nieuws. |
|
Goede plaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
te Amerikaans signature |
|
Weet iemand wat de deal is met She Flies on Strange Wings Part 1 van de compilatie The Devil Made Us Do It? Waarom hebben ze dit nummer in afgekorte versie op dit album gezet? Ik kan er niets over vinden, en kende tot nu toe alleen maar de reguliere lange versie van het nummer. Wat trouwens een van de tofste classic rocknummers allertijden is in mijn ogen. |
|
De band is nog een keer bij mijn vader toen hij nog thuis woonde langs geweest. Ze wilde mijn oom toen als zanger voor de band hebben. Hij heeft toen nee gezegd, is voor de band alleen maar goed geweest. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar weet hij ook mijn vraag te beantwoorden dan? |
|
quote: Ik vermoed dat het de single-versie is. Vroeger werden nummers voor singles vaak ingekort om ze radiovriendelijker te maken. Bareuh... |
|
Hmm, beetje jammer bij dit nummer. Het tofste stuk laten ze weg namelijk. |
|
quote:Ik weet nog wel dat mijn oude radio zwaar aangeslagen was doordat het nummers van boven de 3 minuten moest afspelen. Heeft me weken gekost om het vertrouwen terug te winnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Moet je eens de edit en lange versie van Deep Purple's Burn vergelijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmm... volgens mij heb ik hier alleen de lange versie. Althans, er van uitgaande dat die op het album Burn staat. Of weer iets met een externe HDD? |
|
quote: Dat is de lange ja, op je hd staat de korte van een verzamelaar van The Purple die hier origineel in de kast staat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |