|
Auteur: |
|
|
Uh...gAAF! Wel aanwezig denk ik... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gaaf ja! Maar deed Behemoth ook niet mee aan deze tour? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-05-2007 13:39] |
|
haha, altijd leuk wanneer de originele head-liner van de tour er op een gegeven moment tussenuit piept om naar Amerika te gaan voor een lucratievere tour...dat blijf je maar uitleggen...keer op keer... |
|
oe..aaaanwezig! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
12 oktober met Behemoth erbij, maar wel een stuk naar het noorden: 12-10-2007: BEHEMOTH (POL) + KATAKLYSM (CAN) + ABORTED (BEL) + LYFTHRASYR (GER) Romein - Leeuwarden |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2007 20:27] |
|
Ik bijna heel enthousiast roepen: JAAH ben ik zekers bij in ehv......maarrr kan helemaal niet....dan ziet ik al in Denemarken te wonen sja....ók leuk |
|
Hopsakee |
|
Kolere dit gaat m weer niet worden vrees ik [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 16-10-2007 21:06] |
|
Hoe laat is het ongeveer afgelopen ivm treinen? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-10-2007 20:23] |
|
Zie de flyer: [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-10-2007 18:47] |
|
|
Index / Concerten |