![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
edit je voorgaande posts maar. [Dit bericht is gemodereerd door Vikingblood op 25-10-2007 20:50] ![]() |
|
GEZOCHT: om mijn collectie compleet te maken ![]() ![]() Eve of the War van Alchemist. En ja, die staat ook op ebay, maar dat is altijd maar afwachten hoe het loopt, dus vandaar dat ik het hier ook vraag ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Gezocht: Jewel - Nou Al Moe? Monstermuppetshow Live In Loose End - LP of CD Vengeance Rising - Human Sacrifice - CD Coven - Death Walks Behind You - CD Cerebus - Too Late To Pray - CD [Dit bericht is gewijzigd door zakkenvuller op 25-10-2007 21:05] Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
De volgende nieuwe cd's heb ik nog te koop: 7 euro: Onheil - The Threat Mcd Black Crucifixion - The Fallen One of Flames Mcd 8 euro: Darkestrah - Sary Oy Graveland - Impaler's wolves Mcd 10 euro: Nunslaughter - Waiting to kill Christ 12 euro: Graveland - Will Stronger Than Death Graveland - The Celtic Winter Graveland - In the Glare of the Burning Churches Graveland - Immortal Pride Graveland - Fire Chariot of Destruction Graveland - Carpathian Wolves Darkestrah - Embrace of Memory Nokturnal Mortum - Weltanschauung Prijzen zijn bij aankoop van meerdere cd's bepreekbaar. Ruilen eventueel ook mogelijk, stuur maar wat je hebt en wat je wilt hebben. Mail naar: rottinggravedistribution@gmail.com . Out now: GRAVE002 Obskure Torture - Spilling The Blood Of The World CD ![]() |
|
quote: Haha, op je pikkie getrapt, omdat het je te duur was? [Dit bericht is gewijzigd door Oldskoolcollector op 25-10-2007 21:11] ![]() |
|
quote: Nee..Vind het alleen niet nodig om je lijst tig keer voorbij ziente komen. Thats my job.. Dat jij die spullen duur verkoop is jouw zaak ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Oke, maar net of mensen nog gaan terug scrollen, maar goed, post het van de week nog wel een keer dan... ![]() |
|
Waarom zet je geen linkje naar die lijst toe??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Digerjoden heeft zo mail. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Jij ook [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 26-10-2007 0:06] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Wat moet je voor die Hate Eternal hebben? ![]() |
|
quote: Die heb ik helaas net aan ome Mental beloofd.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:die was al gereserveerd voor mij maar vooruit omdat je zo'n aardige knul bent mag jij em wel hebben. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:voor niks? ![]() ![]() |
|
quote:nee, ome rob draait je wel een poot uit. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ok.. wat heb je te ruil? Anders een euro of 8 incl verzending. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:Weinig bijzonders volgens de meesten hier ![]() quote:Daar valt mee te leven ![]() ![]() |
|
Ok, prima! Mail je adresgegevens maar, dan pleur ik hem morgen op de post. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: quote: jezus kankeristus... doe es normaal man! gaan de moderhomos nou overal over zeiken? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:ban, ban,!!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:U heeft mail ![]() |
|
quote:Inderdaad, wat een gedram... hey didgeridoo? Verloren - in zalvend onmin? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 26-10-2007 1:40] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ik vind dat hij z`n lijst niet tig keer hoeft te plaatsen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Doeiman! ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |