|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha! Tnx voor het aanbod. Ik laat het je nog wel weten. Hangt er ook ff vanaf of er lui meekomen. |
|
Afterparty met DJ Judge M. |
|
Ah, op tijd naar huis dus. |
|
quote: Voor de rest een avondje doomkraeckerts uit den spreackerts |
|
quote: Hahahaha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
quote:hey ol, ik wil wel!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hier nog een! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Cool! geregeld. Ik haal mogen kaartjes voor mij en ol, misschien ook voor vin. geef ff een belletje als ik ook voor jou moet halen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
*denk denk* misschien een goede afleiding om mijn zenuwen voor de volgende dag even te vergeten (in mijn eentje verre reis afleggen naar Canada) |
|
Gewoon komen jij |
|
Kom jij ook? Want dan kom ik niet |
|
Krijg maar veel turbulentie dan |
|
Ik zal aan je denken als ik in het vliegtuig zit |
|
Tijdschema: 19.30 - 19.50 In Age Of Sadness 20.10 - 20.40 Officium Triste 21.00 - 21.30 Powerwolf 22.00 - 23.30 Candlemass Hmm, ik denk dat ik maar met de auto kom. Of hoe laat gaat de laatste trein naar Tilburg? En waar kan je je auto eigenlijk het beste parkeren? |
|
quote:23.50 uur. Van Dynamo naar het station loop je in minder dan 10 minuten. quote:Schuin tegenover Dynamo in de parkeergarage van de Heuvelgallerie. De site doet het even niet maar op www.qpark.nl en dan de Eindhoven-Heuvelgallerie selecteren daar vind je ook een goede routebeschrijving edit: deze dus http://www.qpark.nl/web/qparknl.nsf/pages/SPES_65LEWB [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-08-2007 12:38] |
|
quote: Mijn dank is groot! |
|
|
|
Je kan hem ook bij de Effenaar neer zetten kost je niets en is 10 minuten lopen. |
|
quote: Bedankt voor de tip. Zal wel eens kijken volgende week. |
|
Hmmm... op de site van Dynamo staat dat het om 20:00 begint, terwijl wij (IAAS) al om 19:30 moeten spelen, volgens mijn info. Op tijd komen dus allemaal! Ik heb er veel zin in in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door thespian op 02-09-2007 17:35] |
|
Ik heb besloten dat ik ga komen! |
|
quote: |
|
Jaja nog eens zien of dat er van gaat komen je bent erg goed in jezelf verstoppen in Dynamo |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |