|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Funeralium - Nearly The End SCHIET OP MET DAT NIEUWE ALBUM! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
GG Allin - I Kill Everything I Fuck (het is net groningen) Suck my piss |
|
Hyades - And the Worst Is Yet to Come |
|
quote: Doe 's beantwoorden quote: Waarom dat nou weer dan? En versta je me niet ofzo? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lelijke vrijheid dan! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-06-2007 14:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
3fm - something blahbla ringelding wrong in america wát een schurfttekst! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Vind ik niet, en ik heb er verstand van, wat dacht je daar van NP: Maneater [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-06-2007 14:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waarom vind je dat niet? Ik zie echt het estethische nut niet in van die te duidelijk scheiding. Een verticale grens van bijna een halve CD-hoes op het midden van je plaatje? Nou, woop-ti-doo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iron Maiden - Virus |
|
quote: Op de Gulden Snede jangen, niet "bijna halve CD-hoes op het midden van je plaatje".. Gulden Snede! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gulden Sneede? Mijn aars is nog eerder een gouwe snee dan dit! No way dat de verhouding tussen het grote en kleine deel (1 + wortel(5))/2 is! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Laten we er maar over ophouden dan NP: Nelly Furtado: Say it Right Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
laatste 3: Burnt By The Sun - Forlani The Sword - Freya Skitsystem - Stigmata "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: NEE! Ik wil weten waarom jij het mooi vindt, blijkbaar is het erg interessant, want je probeert me af te leiden met je gebrabbel over de Gulden Snede! Vertel op! Het is een verborgen homosexuele boodschap, hè! Je wordt er opgewonden van! CONFESS! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Prostitute Disfigurement - Left In Grisly Fashion come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gojira - From Mars To Sirius |
|
quote: Wat vind je der nou van? NP: Marduk - Cold mouth prayer Member of the iso-betawuste crew!! |
|
tering wie luistert dat nou. NIW, Coroner - Arc-Lite "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Norma Jean - Bless The Martyr And Kiss The Child |
|
Devin Townsend - The greys Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Heel erg veel mensen. @Snoodaert: Ik vind de combinatie Nelly en Timbaland erg geslaagd, maar ik had liever allemaal tracks gehoord ala Say it Right en Maneater, imho de beste tracks van deze plaat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |