|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als jij daar 4,5 jaar geleden op had gereageerd zou het ook logischer zijn. |
|
Het nieuwe Nickelback album 'Dark Horse' is tijdelijk en exclusief in zijn geheel te beluisteren op de Nederlandse website van Roadrunner Records. De link naar de speciale Nickelback pagina is : http://www.roadrunnerrecords.nl/nl/nickelback/stream/ Met meer dan 26 miljoen verkochte platen wereldwijd heeft Nickelback zijn stempel in de rock en roll historie meer dan verdiend. De band behoort dan ook tot de grootste rockbands ter wereld en fans kijken reikhalzend uit naar nieuw werk van de band. De band heeft voor de opnamen van het langverwachte nieuwe album Dark Horse samengewerkt met de legendarische producer Mutt Lange (AC/DC, Def Leppard) en vaste kracht Joey Moi. Dark Horse is opgenomen in Chad Kroeger's studio in Vancouver en het resultaat is overweldigend! Op het album staan 11 geweldige nieuwe instant Nickelback klassiekers: van de melodische flow van de eerste single 'Gotta Be Somebody' tot de metallic groove van 'Burn It To The Ground'. Van de heavy riffs in 'Something In Your Mouth' en 'The Next Go Round' tot de inspirerende ballads 'You'll Never Be Alone' en 'I'd Come For You'. Dark Horse is Nickelback op zijn best: rockend en tegelijkertijd toegankelijk voor een breed publiek, daarmee is het dé perfecte opvolger van het vorige succesalbum All The Right Reasons (met o.a. de hitsingles 'Rockstar' en 'Photograph'), welke ook in Nederland met gouden status is bekroond. 'Dark Horse' van Nickelback ligt vanaf 14 november in de winkel. Enjoy & Rock On! Chaos is onzichtbare orde! |
|
Vind die gast altijd klinken alsof hij een dikke aardappel probeert uit te poepen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
De grootste schijtband van de 21e eeuw. VERSCHRIKKELIJK! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+2 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: was je vader ook al homo? |
|
Nickelback heeft nog best goeie nummers.. Staind daarin tegen zuigt... Het is de lichtinval ;') |
|
In huize Rotzak zeker geen Snickelback en Staind, wat een mensonterende muziek zeg, om depressief van te worden. Against God and Government |
|
Np: nickelback - Photograph Het is de lichtinval ;') |
|
over het algemeen niet zo, maar de tekst van Animals vind ik dan wel weer gezellig |
|
Ah, dat nummer Rockstar, ik walg ervan. |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
de zanger lijkt op Jezus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat een bands! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gelukkig hoor ik er weinig van. Edit: Al is Staind voor wat ik me er van kan herinneren wel te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-08-2011 15:58] |
|
|
|
Doet me denken aan die keer 1349 in de Vissenkom. Mocht geen HJ omdat men bang was dat er bierflesjes naar 1349 gegooid zouden worden. Wat natuurlijk geheel terecht zou zijn geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 28-08-2011 16:01] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Idd |
|
quote: Inderdaad, ja. Die avond bereikte de term 'rocksterrengedrag' een heel nieuwe dimensie, niet te doen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
quote:lal Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ook Nickelback is een zaadband. Met als dieptepunt het nummer How you remind me. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |