|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeps, foutje Even een nieuwe maken, post ik spoedig wel |
|
Deur: 14:30 Band 1 15:00-15:40 Sephiroth Band 2 16:00-16:45 Obsidian Band 3 17:10-18:00 Crimson Falls Pauze 18:00-18:45 Band 4 18:45-19:35 Putrefied Band 5 20:00-20:50 Disavowed Band 6 20:10-22:00 Severe Torture Laatse treinen: Utrecht 00:54 Amsterdam 00:54 Alkmaar 1:18 Tilburg 22:45 Den Bosch 23:15 Zwolle 23:06 Rotterdam 00:54 |
|
Mooie tijd afgelopen! |
|
Dat dacht ik ook. En nu nog allemaal komen! |
|
echt wel |
|
Mooi zo! |
|
nog een weekje. |
|
*schop |
|
Stoer! Leuke bandjes ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Wordt nog wel wat met de Kade.. als ze ondertussen maar niet failliet raken hehe ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
En daarom moet iedereen komen. |
|
Zekers! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
hoppa |
|
En het is alweer bijna weekend. |
|
Morgen! Ik heb er zin in. |
|
vanmiddag!! |
|
Helaas niet aanwezig. Veel plezier aan iedereen die wel gaat |
|
Ik moet helaas ook verstek laten gaan. Een vers gebroken rib laat zich slecht combineren met een feestje dat 'Beuken' heet, schat ik zo in. Maak er desondanks een mooi feestje van! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:` Gaaf feestje, maar is met ov niet te bereizen vanuit het noorden van het land. Als die pauze er nou niet tussen had gezeten, was het een mooie eindtijd geweest en ook voor noordelingen aantrekkelijk geweest om naar Zaandam af te reizen. |
|
mja, dat is misschien waar. Maar het lag even aan de backline en vandaar die pauze was trouwens erg gaaf en een goede opkomst! Op naar de volgende avond met Behemoth! |
|
Jawas erg gezellig |
|
Was erg vet idd.. vooral de laatste drie bands! |
|
quote: Heersch! Goed bezig man! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |