|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze week 2X in Eindhoven geweest en niet de tijd gehad/genomen om even een pintje te doen. Het wordt wel weer tijd! |
|
Niles: geen punt. Hou even echter in je achterhoofd dat ik wegens tijdgebrek geen boekingen meer doe. Maar mijn doorgeefluik-functie werkt nog uitstekend Overigens kreeg ik van FRNK laatst een soortgelijke mail. NWD+CHD lijkt me dan wel een aardige combi op zich Rikkert: sjongejongejonge |
|
quote: Dat is ook nog maar 1768 keer door 321 verschillende mensen, waarvan 569 keer door bandleden zelf, op dit forum gezegd. Knap! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Alleen als FRNK dan een gast-solootje komt doen |
|
quote:Op een P.I.-covertje for old times sake? [edit]hmm en dan kan je broer mooi z'n gast-strot live waarmaken Cool plan Sjutsj! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-06-2007 20:54] |
|
quote: Ja, idd. Kan Rikkert mooi meebrullen. P.I.-covertje... dat kan maar 1 nummer zijn natuurlijk Da's wel een tijd geleden. Heb nog wel wat opnames liggen, maar die zijn net van voor jou tijd. |
|
Geen videoclip maar wel een kunstig stukje VJ werk, nu online te bekijken: OPAQUE, de bonus track van REWIRE REALITY (in de schappen 25/06). Te vinden op myspace via onze site www.nwdband.nl. Hoe zo'n NWD live VJ show eruit ziet?! See for yourself!: zat 23/06 Podium Willie Deventer [@ supersize screen!] zon 01/07 Wellekade(open air) Deventer don 02/08 De Elegast Deventer don 09-19/08 Trance-ill-vania tour (Roemenie) zat 01/09 Occultfest Hoogeveen vrij 05/10 N201 Aalsmeer zat 27/10 Backstage Zeewolde Cheerz! Biertje d'r bijjjjjjjjjjjjjjjjj! |
|
Gave clip edit: vette remake trouwens van dat nummer. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-06-2007 1:12] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oe, spannend snel even kijken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Thanx! Wat betreft remakes, alle nummers zijn gepimpt/ge-upgrade/2007 proof gemaakt* *Kies de term die het beste bij uw yo-yo gehalte past. |
|
Hopla! |
|
quote: Beter? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Es wird immer besser! |
|
Fijn! Kan ik Rewire Reality alvast bestellen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tuurlijk! Maar beter nog: KOM HEM MAAR HALEN ZATERDAG 23 JUNI IN PODIUM WILLIE! (euh....hij is zaterdag als eerste verkrijgbaar tijdens de releaseparty, vanaf maandag wordt ie verscheept naar de platenzaken.) |
|
Haha, ik zou heel graag komen, helaas had ik al een met veel moeite geplande filmmarathon staan van die vrijdag tot en met die zondag! Ik bestel of vind hem (na) maandag wel! Veel succes en plezier in Willie in ieder geval! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllrighty then! We zullen je missen, jij ons ook! |
|
Haha Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En hij ligt in de winkel! Next Waste Dimension - Rewire Reality 01 OPAQUE [video @ MySpace] 02 ZEPHYR [music @MySpace] 03 THE_FORGOTTEN 04 1ST_ENCOUNTER 05 STAMINA [music @ MySpace] 06 DISTORTED 07 NERVEWRECKER 08 DEAD_SOIL 09 I_AM_ENERGY 10 FORCE_FED_GREED + bonus: opaque video [video @ MySpace] Ook verktijgbaar bij Bol.com |
|
|
|
Ik vind deze 2 nieuwe nummers erg vet. Doet me enigsinds denken aan skyfire maar dan weer een tikkie anders. Zeker beter dan wat ze nu maken |
|
Heren gefeliciteerd met jullie notering in de top tien maal eremetaal in de Aardschok!!! Dat is toch goed nieuws dacht ik. Enne see you at occultfest natuurlijk! see you at occultfest! |
|
ben ff aan het luisteren op my space.....klinkt goed.. en idd een terechte ere metaal! |
|
Dank voor de lovende woorden. Wij zijn ook blij met ons Eremetaal. Nog twee weekjes en dan stappen we in de tourbus voor 9 gigs in Roemenie...woehoe! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |