|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
uiteraard afwezig |
|
quote: +1 Bruce Banner |
|
Oh leuk een afweziglijstje - Lainedil - Blastmaster |
|
frisian black metal Wat ik moet ik me hierbij voorstellen? Een NSBM bandje dat strijd voor een groot en onafhankelijk Friesland? Ze zouden niet de eerste zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, gewoon een black metalband uit Friesland. @ grapjassen: dat jullie zelf een stuk verder zijn dan ons en de verder aanwezige bands wil niet zeggen dat je zo'n ego op moet zetten, wel? Beetje bevooroordeeld zou ik zo zeggen, erg jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 30-05-2007 15:29] |
|
ach ja die friezen altijd met hun onafhankelijkheid en hun wij zijn zo trots op onze taal en onze provincie mentaliteit. Maar ja het blijft een blackmetal avond he Heb laatst stormblown mogen aanschouwen in bergum..........kutmuziek |
|
quote: Haha, we moeten die dag zelf spelen, op Sodom Open Air. Heeft niets met vooroordelen te maken. Bruce Banner |
|
@blastmaster: da's al minder bevooroordeeld dan. Wat vond je er kut aan? We kunnen meer met wat opbouwende kritiek. Edit: ook @ Lainedil, wat betreft het 1e deel van deze post dan [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 30-05-2007 15:12] |
|
Ik heb die avond zoveel slechte bands gezien dat ik het echt niet meer weet |
|
Misschien... zal het verschil wel zijn tussen jong grut en jullie dan, lijkt me logisch dat we niet jullie niveau halen (niet sarcastisch bedoeld ofzo). Hoop dat ooit wel eens te kunnen. Jammer dat je verder geen kritiek kan geven. |
|
De enige tip die ik kan geven is dat de drummer (+band) maar eens met een metronoom moet gaan spelen. Het versnelt en vertraagd en zwabbert aan alle kanten. |
|
Niemand heeft toch gezegd dat je ergens mee vergeleken wordt? Blastmaster geeft slechts aan het "kutmuziek" te vinden. Moet kunnen toch? Bruce Banner |
|
quote: Ik zou me niet zo druk maken over niveau en dergelijke. Gewoon lekker doorspelen en dooroefenen, als jullie er maar lol in hebben, daar gaat het volgens mij om. |
|
klipt |
|
quote: Hm, zo hebben we dat juist geschreven... boel tempowisseling. Het is inderdaad wel oefenen, omdat het lastig is het dan strak te krijgen. Dank je voor het commentaar in elk geval, misschien moeten we de tempo's iets dichter bij elkaar laten komen. |
|
Ik denk niet dat ie het heeft over tempowisselingen maar over gebrek aan strakheid en onbedoeld zwevende drums. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-05-2007 15:29] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Lol hebben we er zeker in we zullen zeker dooroefenen, want we hebben op zich wel serieuze plannen en ambitie |
|
quote: Dat noemde ik ook het stuk over een "boel oefenen". We vinden zelf ook dat het strakker kan, in elk geval. |
|
quote: Wederom, daar gaat het om. zolang je dr zelf achter kunt staan en er nog steeds een objectief oordeel over kunt vellen is het allemaal prima. Iedereen heeft altijd een mening, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. |
|
SMS GRIP ON naar 6666 Veel speelplezier iig, leute! Bruce Banner |
|
Dank je, jullie ook dan |
|
Skyggesang: niet teveel reageren is een sterk punt die je jezelf zou moeten aanleren, je niets aantrekken van onterechte kritiek ook. Verder ben ik benieuwd naar deze avond + bands, een nieuwe Friesche Black Metal scene kan Friesland/Leeuwarden wel gebruiken, wij worden tenminste ook ouder he. |
|
quote: Ik zou zeggen, kom gerust kijken in Mukkes Enne, jij regelt de Slag om Waldrock, toch? Ik had onze "demo" *hoest* ook bij je in de bus gegooid. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 30-05-2007 18:47] |
|
Oh leuk een afweziglijstje - Lainedil - Blastmaster - Regeer |
|
quote: Ik werk er achter de bar, dus dat zal goedkomen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |