|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, and we've got pics to prove it Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ik ga al iets eerder, zodat ik een paar verborgen camera's kan plaatsten...smile, your on candid camera |
|
quote: Ooops... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Ben maar niet bang, je staat er altijd beeldig op |
|
quote: Da's nou net het probleem; ik vrees dat er enige discrepantie bestaat tussen jouw perceptie van beeldig en de mijne, maar ach, dat is een futiliteit... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! morgenavond na een aantal jupies zullen wwe toch wel weer dezelfde visie hebben over beeldig zijn |
|
quote: jazeker, als je nog ergens een keertje een gaatje hebt... we komen graag speule!! |
|
quote: HEUY!!!! Dan moeten we het er morgen maar even over hebben |
|
HEUY!!!! Nog een paar uur en dan strandballen en aanverwante opblaasartikelen halen voor vanavond...straks opbouwen onder het genot van een |
|
quote: Hahaha, waar raak ik in verzeild vanavond??? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
In een mega metal party met vette metal en lekker bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In zo'n ambiance alvast één Anspiel-tipp: Surf Nicaragua! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hoe laat begint het eigenlijk? |
|
Wat een feestje weer gisteren.....totaal naar de klote vandaag van de Jupiler Beide bands speelden goed en met name Slayer knalde het zweet weer als vanouds uit de bilnaad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En wat een gave setlist van Slayer |
|
Zo, ook wakker hier... Ik had toch het gevoel dat er iets minder was gedronken als toen bij Hub & Heuy, maar ja, toen was het stralend weer en zo, en begon het eerder... Was gewoon weer een mooi feestje! Ja, de "Slayer"-setlist was erg gaaf, met een mooi intro (vrouwen met ... in hum naam) voor Necrophobic, haha. Daarnaast was het een goed idee van Xander om voor de Barbie-strandballen te zorgen bij Highway to Rosie, was mooi lomp trapwerk (ik vond die ene knal waarbij ik met één bal twee dames op de wang raakte zeer geslaagd, vonden de dames trouwens zelf ook zeer knap) en droeg wel bij aan de feesstemming. Alleen die opkomst hè? Ik hoor dan mensen uit Roermond e.o. zeggen dat er niets te doen is in die contreien, maar als ik dan kijk wat de opkomst is, krijg je bijna het gevoel dat die mensen bedoelen "ze halen nu nooit eens Slayer of Iron Maiden naar de Azijnfabriek met een haal- en terugbreng service voor de gasten voor een tientje" Op naar het volgende feest in de Azijnfabriek Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |