IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal - A Headbangers Journey Vorige pagina
LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 13-11-2007 18:12 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Oja deze heb ik ook nog gezien! Bij BRG op de bank met EMO-Intolerance toen BRG op metalcamp was... Goh die zwarte wodka sloeg er best in toen

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-11-2007 8:22 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 9:59 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:hij was al veel eerder op dvd uit in de vs en stond dus ook al gewoon op internet

ah, 'ns even emule opengooien dan

R.
Usericon van R.
Posted 14-11-2007 9:04 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 14 november 2007 8:22 schreef neefherbert het volgende:
ah, 'ns even emule opengooien dan

Ik heb nog twee Master's Hammer - Dry Blood (onuitgebracht) Mp3's voor je.

R.
Usericon van R.
Posted 14-11-2007 9:06 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 13 november 2007 17:41 schreef Windir het volgende:
Brol van de hoogste plank! Bepaalde metalgenres zijn zelfs niet aan bod gekomen!
Neen een halve documentaire geneut over Maiden, Twisted Sister en Slayer!
Niets gezegd over doom metal, folk en viking metal, powermetal (of heeel beperkt), melodic death (wat toch ook eens mag vernoemd worden), ...
Ontevreden klant, srry

Jankerd, zo'n persoon moet zichzelf ook aan een bepaalde tijd houden. Als al die sub-genre's er in zaten dan was er veel minder uitzendtijd voor de basis. Waar deze docu toch echt over gaat over het algemeen.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-11-2007 9:38 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2007 9:04 schreef R. het volgende:
Ik heb nog twee Master's Hammer - Dry Blood (onuitgebracht) Mp3's voor je.

Excellent! Hey, waar zit dat pm knopje op deze site

R.
Usericon van R.
Posted 14-11-2007 9:41 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Niet, wat is je email?

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-11-2007 10:08 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

doe maar: krumphau @ hotmail . com

R.
Usericon van R.
Posted 14-11-2007 11:18 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Verzonden!

Mocht je intresses hebben in een MH reheasal (goede kwaliteit en de bekende TJO nummers) moet je het zeggen

edit:

quote:

Delivery to the following recipients failed.

***@hotmail.com

Final-Recipient: rfc822;***@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-11-2007 12:30]

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-11-2007 8:23 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Bugger!
enfin, probeer het anders op joxxah @ yahoo.com. vriend van me die ze ook graag wil hebben. Pleur ik ze bij hem voor mezelf wel op een USBstickje

DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 15-11-2007 11:45 by DragonsRage Wijzig reactieProfiel van DragonsRageQuote dit bericht

Heb hem hier ook in de jast staan (nou jah, hij is ff uitgeleend.
Kijkt lekker weg, vooral dat gezanik van de subgroepen in de metal, waar ik nooit geen bal van snap welke band nou precies wat is (hoewel ik al heb gehoord van verschillende mensen dat daar ook een foutje in zit, wat vergeet ik steeds ).
Maar er komen toch steeds meer van die sub dingen bij, waarom niet gewoon 1,2 of 3 hehehe, makkelijker uit elkaar houden.
Zit netjes in elkaar, en geloof dat ik hem nu zelf al 4 a 5 keer heb gezien of zo.

Death is just the beginning

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-11-2007 1:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou, ik vond één keer kijken eigenlijk alweer teveel in een leven.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-11-2007 6:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 november 2007 11:45 schreef DragonsRage het volgende:

Kijkt lekker weg, vooral dat gezanik van de subgroepen in de metal, waar ik nooit geen bal van snap welke band nou precies wat is (hoewel ik al heb gehoord van verschillende mensen dat daar ook een foutje in zit, wat vergeet ik steeds ).

Is het foutje mischien dat Sodom bij de Deathmetal gegooid wordt?

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 16-11-2007 15:20 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Zo. Gisteren dan eindelijk gezien. Zit prima in elkaar en het werd tijd dat er eens zo'n docu werd gemaakt. Vooral de eindconclusie vond ik uitermate vermaeckelijk

Good job

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com