|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
6 oktober GOREFEST Support acts: Before The Fall & The Monolith Deathcult Zaal open: 20.00u / Aanvang: 21.00u / Entree vvk: €8,- www.canix.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2007 14:45] Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
gaaf ik weet alleen van niks |
|
|
|
via jeps erbij geboekt, zul je wel deze week te horen krijgen |
|
ja...maar... ja...maar We zitten helemaal niet bij Mojo! |
|
jullie hebben mail!! wordt geregeld! |
|
quote: Jullie zijn 1 van die bands die zich moeten inkopen bij Metallysee tours? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ah, misverstand opgelost blijkbaar. 6 oktober dus een feestje in canix! |
|
quote: Welke band moet dat niet tegenwoordig... Leuk feestje! Eens kijken of ik dan ook nog eens die kan op kom. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Is dat een beetje zaal dat Canix? |
|
redelijk, we hebben een capaciteit van 400 man |
|
ja zeg, ga ik het hele land door voor concerten, komt Gorefest in de soos van mijn geboortedorp Lottum ik kom er weer aan Het is trouwens wel een leuke zaal, |
|
jazeker ronnie, kom maar eens iets vaker, we hebben regelmatig metal concerten |
|
Hmm das mooi in de buurt. Even tegen die tijd kijken, anders ben ik wel aanwezig. |
|
Dat wordt trouwens een druk weekend, op zaterdag eventjes naar Lottum vanuit Enschede, en dan op zondag naar Zaandam voor Behemoth en Kataklysm. Geweldig zo`n weekend |
|
quote:Een veredelde kelder, nu tevreden |
|
kom je ook checken? |
|
Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
quote: Niet meer aanwezig, 6 oktober Pro Pain in Helmond. Ben 9november aanwezig in de Bosuil in Weert. |
|
Ik meen ergens gelezen te hebben dat One Man Army & The Undead Quartet ofzoiets hier ook speelt? |
|
quote: Op de site van De Bosuil staan nog geen supports vermeld. Heb voor de duidelijkheid maar een nieuw topic aangemaakt. |
|
|
|
Before the Fall, is dat nog wat? |
|
Hehehehe, ga het zelf eens checken dan... Gayspace ofzo? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: voor zover ik weet niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |