|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mail voor meer informatie naar info@theluciferprinciple.nl [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 05-06-2007 13:14] |
|
LOL! |
|
|
|
TLP heeft mail. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaaf, Obi in Burger! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Als dit is wat ik denk dat dit is.. TLP, you've got mail!!! |
|
uh? Je moeder. |
|
Welke Ralph is eigenlijk de (tijdelijke) vervanger van Allen West? Santonella? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alleen als de Lijkschouwer ook komt! Nog zo stoere internet warrior. |
|
Nice, indeed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Pffff, alweer? Bareuh... |
|
ik snap er geen fuck van Je moeder. |
|
idd, alweer? |
|
quote: Wat valt daar niet aan te snappen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aanwezig Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Inventation... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig!!!! |
|
quote: geen idee, de link met obituary snap ik nog net wel maar wat is de bedoeling van een besloten feest? zal wel lekker druk worden met die vaagheid Je moeder. |
|
Wat is een 'inventation'? Een 'vindingrijke uitnodiging'? Als in, je komt er alléén in op vertoon van een speciaal toegezonden rouwkaart? Dat is wel vindingrijk. |
|
|
|
oeee!!!! let's keep it a secret!!!1 zet dan meteen neer dat obituary speelt, willen ze soms een halfvolle zaal ipv dat geplet? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2007 18:21] Je moeder. |
|
Ik neem aan dat dit iets van een muziekcontract-technische reden heeft. Komt wel vaker voor dat er alleen "genodigden" ergens mogen komen. Of het is een pr-stunt van TLP en wordt men in het ootje genomen. Maar ik ga dan voor optie één. |
|
quote: Volgens urban dictionary is een inventation iets wat wel bedacht is, maar (nog) niet daadwerkelijk uitgevoerd. Zoals de helikopters van Leonardo Da Vinci destijds. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Aangepast, dat was een beetje dom van de flyer-intyp-geit. We drinken d'r 1 juli wel een biertje op! |
|
Met die flyer-intyp-geit dan, mag ik hopen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |