|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag de 13e is een gave avond, Victimizer zeker in de gaten houden! Erg goede band is dat! |
|
De veertiende wordt ook vrij gruwelijk, twee avonden op rij gewoon lekker beuken met die handel! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: ^^ [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 11-07-2007 18:19] |
|
28.jul.2007 22:00 Mindfields + theNAME Metal 03.aug.2007 22:00 Jinx + TMD Heavy Metal / Hardrock 04.aug.2007 22:00 Picture of the Moon + Snakes & Sirens Powermetal / thrashmetal 10.aug.2007 20:00 Censored & support Thrashmetal 11.aug.2007 22:00 Darkest Red, Gruntslug, Hardcore/metal 18.aug.2007 22:00 Lagrima + Here There Be Monsters (UK) punk/hardcore 24.aug.2007 22:00 KouweMakkers + Haraszment Metal 25.aug.2007 22:00 Persistense & Deathfall Metal 31.aug.2007 20:00 The Cave's 12th anniversary more info to come 01.sep.2007 20:00 The Cave's 12th anniversary more info to come quote: Was erg goed inderdaad! Vond het alleen jammer dat ze zichzelf presenteren als zijnde Deathmetal (weet effe niet zeker welke van de drie bands nou victimizer was... geloof dat victimizer die avond als laatst speelde), want in plaats van de twee deathmetal en een blackmetal bands die er aangekondigd werden (door de bands zelf) kreeg ik twee rockbands waarvan de zanger gruntte (niets mis mee.... behalve als je een pot teringherrie verwacht) en een Deathmetal-band.... maar och... was erg leuk [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 28-07-2007 19:00] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Gaaf, zowel wij als Chainsaw weten hier dus niets vanaf... Wij weten wel dat we 11 augustus al een tijd geleden bevestigd hebben om op metalhints te spelen. |
|
|
|
pwn3d! |
|
Oops The trend is dead. |
|
quote: Ehm... dude... daar hebben jullie zelf om gevraagd nadat jullie het vorige optreden moesten afzeggen in verband met een gitarist die met een plank voor zijn hoofd geslagen was (Slayer-achtige taferelen in de studio?).... Maar uiteraard kan dat wel veranderd worden. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Gewoon allebei doen The trend is dead. |
|
Haha..... denk dat dat ietwat lastig kan worden.. . Maar goed, blijkt dat Darkest Red en Gruntslug samen ook al een support hadden besproken dus dat komt eigenlijk prima uit. Als er nog mensen zijn die 10 Augustus willen supporten voor censored hoor ik dat graag trouwens. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Op 25 augustus speelt Persistense samen met Deathfall in The Cave! Moeten jullie ook bij gaan zijn. Die drummer van Persistense is echt onwijs kicke!!! |
|
Hoeveel mensen komen er gemiddeld bij een Metalavond in The Cave? |
|
ik gok 3 In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja tuurlijk, mijn band kan dat wel aan. www.myspace.com/organicmatterweb The trend is dead. |
|
quote:Ja zoiets, ben je klaar met spelen en dan ga je afbouwen en moet je je zooi naar buiten brengen. Je hebt even met je rug naar het zaaltje gestaan, je draait je om, volbepakt met zware spullen. En dan staat het opeens vol, erg handig. Ik heb het gevoel dat the cave pas na twaalven vol loopt. |
|
quote: Hangt er vanaf, de ene keer zijn het er 30-50 de andere keer staat het zo vol dat je er idd niet meer doorheen komt met een gitaar (laat staan als je nog meer gear bij je hebt). Het is gewoon voor het grootste deel afhankelijk van hoe goed de bands zijn die komen spelen, die avond met Darkest Red en Gruntslug bijvoorbeeld was er bijna geen enkele stamgast, maar stond het wel helemaal vol. quote: Kut, als ik het niet zo druk had gehad had ik dat nog gelezen. Stuur me anders effe een meeltje, dan kijk ik wanneer ik jullie er in kan passen... doe d'r meteen ook effe een bio bij ofzo. quote: is jouw band zo slecht dan? En uiteraard weer een stukkie programmering voor de komende maand. Het begint elke avond rond 22:00 uur. 07.sep.2007 Cypher + Crimson Falls Metal 08.sep.2007 Plough, Kakihara Metal 10.sep.2007 Grind/Death/Thrash/Black Lividity, Master, Imperious Rex & Amortez 14.sep.2007 Belle Gunness & support Deathmetal 15.sep.2007 Audacious, Okatta & Rise a Thousand Rock/metal/hardcore 16.sep.2007 Indyus, Massive Assault & support Metal 21.sep.2007 Return To Reason + Morda (BE) Hardcore 22.sep.2007 The Titans, Stillborn and Whiplash Metal 28.sep.2007 Brani, Sergio & Sven’s brithday Metal Welke bands er komen spelen houden we nog effe een verrassing, maar mochten er bands zijn die het niet erg vinden om voor niets (mischien een paar biertjes ofzo) op dit verjaarsfeessie te spelen zijn ze meer dan welkom en kunnen ze een meeltje sturen naar: valsinarb@hotmail.com en/of contact opnemen met een der andere twee jarigen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 02-09-2007 14:35] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
nee de organisator was een enorme pislul In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nee, ze speelden ook ergens anders. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tegen een geintje kunnen is ook echt een kunstvorm op dit forum hé? quote: Ja inderdaad!!! Persistense was echt fokking bruut [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 02-09-2007 14:31] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Nee, hoor. We lachen ons vaak te barsten hiero. Dus ga zo door! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-09-2007 14:46] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |