IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 15 Juni | Detonation, Mythlorian, Kyu | Gigant - Apeldoorn
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2007 10:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Datum
15 jun (21:00 uur)

Omschrijving

De Metalnight staat wederom garant voor een flinke pot beuken, met gevoel voor melodie! Detonation is een melodische deathmetalband uit Utrecht. Na het eerder goed ontvangen An Epic Defiance brachten ze in 2006 hun nieuwe album Portals to Uphobia uit, dat prima kritieken kreeg. Om met lordofmetal.com (Die fout in de URL is natuurlijk erg slordig van Gigant ) te spreken: `geitebruut'! Mytholorian is een heerlijke frisse band met veel melodie en een mooie dromerige zang eroverheen. KYU is een deathcore-band uit Arnhem met zanger/gitarist Bastard en drummer Roy uit de band Dimension Seven. Hun ruige en vuige deathmetal zit goed in elkaar en wordt energiek gebracht.

Zaal open 20.30 uur

Algemene info
Entree: € 7,00
Zaal: Popzaal

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Frituurmaster
Usericon van Frituurmaster
Posted 04-06-2007 12:22 by Frituurmaster Wijzig reactieProfiel van FrituurmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/detonationnl

Beetje foute info....Portals is uit 2005, en het nieuwe album "Emission Phase" is net uitgekomen.

Schutters!!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2007 12:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kan ik mooi de 15e even een legaal exemplaar van dat nieuwe album aanschaffen.

Edit:

Is hij als LP verkrijgbaar of alleen als CD?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-06-2007 12:50]

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 15-06-2007 15:32 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

schuppiedepuppie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2007 15:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Vanaaf maar weer eens een pilske pakken dan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 15-06-2007 15:45 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ojee, Marcel komt ook

quote:
Op 4 juni 2007 12:22 schreef Frituurmaster het volgende:
Beetje foute info....Portals is uit 2005, en het nieuwe album "Emission Phase" is net uitgekomen.

Dan moet je voortaan zelf maar topics openen voor je eigen showtjes

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 15-06-2007 15:45]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 16-06-2007 2:12 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Was leuk avondje! Hoewel ik moet zeggen dat het geluid bij de eerste band het vetste was (hoewel het de minste band, naar mijn smaak, was die avond) Aantal oude bekenden weer gesproken!
En kwelgeest heeft nog steeds niet uitgesproken waarom hij zo'n hekel aan mij heeft, hoewel ik mijn leuter naast hem stond uit te persen op een gegeven moment! Ik ben er nog steeds zo godverdomde benieuwd naar!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-06-2007 3:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wederom metal in apeldoorn gemist omdat ik het niet wist

argh

Je moeder.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 16-06-2007 11:23 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2007 11:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 3:13 schreef karnivoor het volgende:
wederom metal in apeldoorn gemist omdat ik het niet wist

argh

Moet je eens wat vaker op ZM komen

Het zag er even naar uit dat dit wel een erg rustig avondje zou worden aangezien bij de 1e band de gebruikelijke 30 bezoekers er nog niet eens waren

Dat Kyu is best een lekker bandje. Dat ze hier en daar wat van de meshuggah sound "geleend" hebben wil ik ze wel vergeven.

Mythlorian, die soundcheck vond ik op een gegeven moment wel wat lang duren. Voor Gigant begrippen een leuke lichtshow waarbij zelfs lampjes voor het podium aan gingen. (Eigen lichtman?)
Verder wel een strak optreden hoewel ik het idee had dat de zang af en toe niet helemaal lekker klonk.
Met name de stukjes zonder grunt.

Detonation. Tja, die ontpoppen zich in mijn ogen tegenwoordig toch wel als 1 van de betere nederlandse bands.

Leuke mix van oude en nieuwe nummers en zowaar publiek voor het podium.
Ik kijk er al naar uit dat met Cynic nog eens te bekijken.

Gespot:

angelfodeath
kwelgeest
M Rugly
XXS
earik "XXL, je bent een LUL" mortem
Nog wat Zet Emmers die in de bandjes zitten

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2007 11:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 11:23 schreef mrugly het volgende:

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

hihihi

XXS

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2007 11:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toch wel fijn dat er op het shirt staat wat voor soort ze is he

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2007 11:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aan de muzikale opvoeding wordt nog gewerkt.

En poetsen doe je niet achter de PC, Mayo.
Ow, wacht. Je maakt je monitor net schoon?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2007 12:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 11:53 schreef XXL het volgende:
Aan de muzikale opvoeding wordt nog gewerkt.

En poetsen doe je niet achter de PC, Mayo.
Ow, wacht. Je maakt je monitor net schoon?

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-06-2007 12:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Anders heb ik dat gemist......

Ach, was ook wel toe aan een lange nacht slapen. Slap excuus voor mezelf, maar toch. Het helpt wel iets...

Subtiel kamerolifantje

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-06-2007 13:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 2:12 schreef Carnagath het volgende:
En kwelgeest heeft nog steeds niet uitgesproken waarom hij zo'n hekel aan mij heeft, hoewel ik mijn leuter naast hem stond uit te persen op een gegeven moment! Ik ben er nog steeds zo godverdomde benieuwd naar!
Als je er zo benieuwd naar bent had je er maar naar moeten vragen. Blijkbaar niet interessant genoeg dus want je geeft zelf al aan dat je er de kans toe had.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com